Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 2.5 Tdi BFC, brak mocy, grzechotanie powyzej 2000obr/min


Kocurei

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie Państwa 

Mam pewien problem 

Otóż to wczoraj jechałem autem i było wszystko okey, miał przyspieszenie,  bez spadku mocy, no jechało się jak marzenie

Lecz gdy dzisiaj rano chciałem nim jechać do pracy no jak by stracił pół silnika 

Z tego co mi się udało zauważyć objawy są takie że w ogóle nie ma mocy. Zbiera się teraz jak by ktoś go pchał, powyżej 2000 obrotów coś grzechocze, i nie jest to że strony silnika. Przynajmniej tak mi się wydaje. Na biegu jałowym silnik chodzi cichutko jak na 2.5 Tdi, odczucie mam takie jakby coś się z turbo stało, jakby jej nie doładowywało bo nie słychać jej nawet 

Czy to może być coś ze sterownikiem N75, czy z gruszką, czy to w ogóle nie to

Proszę o jakoś radę dotyczącą tego problemu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacz pompy oleju, zjadło zęby na wale korbowym, takie ja miałem objawy.
Nie jeździj , tylko zrzucaj michę i pierwsze co...to napęd pompy oleju do przejrzenia.
remont silnika nie opłacalny więc  działaj za wczasu!!! jeśli jeszcze go masz...

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, GreGoriO napisał:

Napinacz pompy oleju, zjadło zęby na wale korbowym, takie ja miałem objawy.
Nie jeździj , tylko zrzucaj michę i pierwsze co...to napęd pompy oleju do przejrzenia.
remont silnika nie opłacalny więc  działaj za wczasu!!! jeśli jeszcze go masz...

To do wymiany będzie cała pompa oleju? 

Wymieniać odrazu z rozrządem czy nie? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa oleju jest w misce i nie ma nic do rozrządu. ona ma swój własny niezależny łańcuch....i napinacz
czy to jest to??? nie wiem... musisz sam (mechanik) ocenić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, GreGoriO napisał:

pompa oleju jest w misce i nie ma nic do rozrządu. ona ma swój własny niezależny łańcuch....i napinacz
czy to jest to??? nie wiem... musisz sam (mechanik) ocenić.

Okazało się że nie było sterowania turbiną 

Dlatego mi się zapaliły kontrolki ESP i ABS, 

Został wymieniony jeden przewód od podciśnienia i usunięty błąd 

Wszystko wróciło do normy 

Temat zamykam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...