WojtasTaba Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 Cześć, A4 B5 2.6 ABC 1995r. w jaki sposób dochodzi do odpowietrzenia bloku silnika? Mam u siebie odmę zbudowaną tak, że po jeden wąż idzie z lewej głowicy do dolotu, drugi z drugiej i w samym dolocie jest gumowy zaworek. Sprawdziłem to wszystko, przeczyściłem, ale dalej wywala mi uszczelnienia dołu silnika. Sprawdzając ETKą mam podgląd do czegoś takiego: Widać, że przewód z głowicy od strony kierowcy jest przewodem typu T i idzie do eżektora. Z eżektora dalej idzie do kolektora, a trzeci króciec może do bloku? Tymczasem u mnie jest jak w Audi 100 ABC Nie wiem, czy tak też było w A4 B5, czy u mnie jest to coś ulepione, ale nawet zakładając że mam motor z 100 to jak odbywa się odpowietrzenie bloku w tym ABC, gdzie idzie jeden przewód do jednej głowicy, drugi do drugiej i tyle?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się