tomek107 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Witam. Tak postanowiłem tu napisać bo już mi rece opadają. Na teście co2 wyszło,że spaliny idą do układu chłodzenia. Zrobiłem głowice. Ponowna próba i jest ok. Zrobiłem z 200 km płyn ubywa dalej, mechanik twierdzi że auto musi sie odpowityrzyć. Zdrobiłem juz ze 4 tyś km i płyn dalej ucieka. W sumie juz dolałem z 8 litrów płynu. I nie mam pomysłu gdzie może podziewac się płyn. Wszędzie sucho. Macie jakieś pomysły?
mariusz36 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 33 minuty temu, tomek107 napisał: Macie jakieś pomysły? Nie wiem jak jest 3,0 TFSI ale myślę że podobnie . Zdejmij , albo tylko odchyl osłonę podszybia i tam idą dwa węże do nagrzewnicy . Jeden ma taki otwór - odpowietrzenie . Jak mechanik tam robił mógł go źle założyć i tym może uciekać . Płyn wtedy leci tak jak woda z podszybia i nie idzie się kapnąć .
tomek107 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2019 (edytowane) Godzinę temu, mariusz36 napisał: Nie wiem jak jest 3,0 TFSI ale myślę że podobnie . Zdejmij , albo tylko odchyl osłonę podszybia i tam idą dwa węże do nagrzewnicy . Jeden ma taki otwór - odpowietrzenie . Jak mechanik tam robił mógł go źle założyć i tym może uciekać . Płyn wtedy leci tak jak woda z podszybia i nie idzie się kapnąć . Sprawdziłem przed chwilką Twoj trop. Rurki są, jednak tam jest sucho. Fajnie by było gdyby to było tylko to. Szukam przyczyny od dłuższego czasu. I ktoś mi kiedyś podpowiedział że winny może być kompresor. Da sie to jakoś sprawdzić? Edytowane 1 Czerwca 2019 przez tomek107
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się