Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Powracający Check Engine


MarCinx3

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wam ! 

Mam problem od marca z moim nowym samochodem audi a4b5 1.8T AWT 150km. Zalozona nowa instalacja gazowa stag. Na początku zakupu samochodu miałem problem z błedem "przestawienie wałka rozrządu" zostało to naprawione wymiana napinacza łancucha ori oraz paska. Rozrząd ma 38tys nalatane - tak pisze. Przejechałem na tym 1000km w między czasie zregenerowałem turbosprężarke gdyż puszczała olej i znikał płyn . Po odebraniu samochodu z warsztatu po 10km pod domem zaświecił się check engine był tylko jeden błąd (mieszanka za uboga) jeździłem przez tydzień do gazownika żeby zgrała się mapa benzynowa/gazowa . Gdy wszystko juz zrobiłem po 50 km przejechania na gazie (na benzynie po 300km nie wywalało checka - moc była odczuwalna pomiędzy lpg a pb na korzyść benzyny)wczoraj ponownie zapalił się check. Odrazu podjechałem do gazownika i wywaliło te błędy + bląd z rozrządem gdzie był robiony napinacz i po 1000 km nic się nie działo.. Reklamacje mam dopiero za tydzień . Ale boję się jeździć na tym Checku z tymi błędami. Czy ktoś ma jakieś pomysły do czasu wizyty w warsztacie? Dodam ,że pare dni temu chciałem odpalić samochód z rana przy 20 stopniowej temp krecil ale nie odpalil dopiero po cofnieciu kluczyka i odpaleniu ponownie wszystko jest jak nalezy az do dnia dzisiejszego w kwestii odpalania. 

61568377_2431226093773913_2068426928011870208_n.jpg

Edytowane przez MarCinx3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uboga mieszanka przez źle wyregulowane lpg. Zrób logi dynamiczne na benzynie 2+33, 115+118 i 3+20 oraz 2+33 na lpg. Prócz tego daj screena z grupy 93. Kupiłeś ori napinacz za ponad 2 koła? :D

Jeśli rzeczywiście masz ori napinacz i dobrze złożony rozrząd to pasuje sprawdzić ciśnienie oleju, bo nim jest sterowany owy wynalazek.

Tu masz odnośnie drugiego błędu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17072/P0688/001672

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, przem8 napisał:

Uboga mieszanka przez źle wyregulowane lpg. Zrób logi dynamiczne na benzynie 2+33, 115+118 i 3+20 oraz 2+33 na lpg. Prócz tego daj screena z grupy 93. Kupiłeś ori napinacz za ponad 2 koła? :D

Jeśli rzeczywiście masz ori napinacz i dobrze złożony rozrząd to pasuje sprawdzić ciśnienie oleju, bo nim jest sterowany owy wynalazek.

Tu masz odnośnie drugiego błędu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17072/P0688/001672

Niestety obecnie nie mam mozliwosci zrobic logow gdyz nie mam vaga ( screen z warsztatu robilem ). Tak napinacz 1.500 zł kosztował . Mapa pb gazowa do 5 tys dobrze zrobiona nawet w jednym miejscu ciut bogato. Ten drugi bład może nie będzie taki drogi w naprawie , możliwe ,że czujnik połoenia wałka sie zepsuł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, MarCinx3 napisał:

Mapa pb gazowa do 5 tys dobrze zrobiona nawet w jednym miejscu ciut bogato. Ten drugi bład może nie będzie taki drogi w naprawie , możliwe ,że czujnik połoenia wałka sie zepsuł

Nie ma co patrzeć na mapki, tylko stroi się to na korekty sondy podczas jazdy. Zacznij od odczytania wartości rozrządu w gr.93.

Gdzie takie promocje dają na ori napinacz? Za 1,5 tys to można kupić napinacz febi z łańcuchem i kompletem uszczelek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...