Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi dynamiczne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Coś jeszcze można wywnioskować z tych logów ? Falują mi obroty na zimnym silniku.. ksztusi się a po chwili ustaje i jest git.. aż do następnego razu jak silnik ostygnie..

Opublikowano

Że masz w c**j ubogą mieszankę przez brak przepływu. Wymień przepływomierz na boscha, potem pewnie lpg do regulacji i powinno być ok.

Opublikowano

czyli przepływomierz na 100% do wymiany? i ile powinien mieć nowy g/s przy max obciążeniu?

Opublikowano

i dlaczego takie rzeczy mogą sie dziać tylko na zimnym silniku a na ciepłym wszystko ok..??

Opublikowano
37 minut temu, Piotr920310 napisał:

i ile powinien mieć nowy g/s przy max obciążeniu?

W okolicach 105. Po logu ewidentnie widać, że przepływka niedomaga i różne może mieć objawy.

Pytanie czy były jeszcze przy okazji jakieś błędy zapisane w sterowniku?

Opublikowano

były i po usunięciu pojawiają:

 

16523 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow
        P0139 - 004 -  No Signal/Communication - Intermittent
16804 -  Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 001 -  Upper Limit Exceeded - Intermittent
16486 -  Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
        P0102 - 002 -  Lower Limit Exceeded - Intermittent

Opublikowano

Zacznij od przepływki. Pozostałe błędy mogą być konsekwencją źle wyregulowanego lpg.

Opublikowano
1 minutę temu, przem8 napisał:

Zacznij od przepływki. Pozostałe błędy mogą być konsekwencją źle wyregulowanego lpg.

ok dzięki za porady, dam znać jak będzie po zabiegu ;)

Opublikowano
W dniu 4.06.2019 o 22:19, Piotr920310 napisał:

ok dzięki za porady, dam znać jak będzie po zabiegu ;)

przem8 zrobiłem tak jak poleciłes.. kupiłem używkę na sprawdzenie i to było to. Obroty nie falują i jest git. Jutro jadę do gazownika na regulację i wymianę filtrow. Dzięki za pomoc !

Opublikowano (edytowane)
W dniu 4.06.2019 o 22:16, przem8 napisał:

Zacznij od przepływki. Pozostałe błędy mogą być konsekwencją źle wyregulowanego lpg.

 

 

logi dynamiczne po wymianie przepływomierza:

https://log.malonetuning.com/chart/258100#H8KLCADCk8O9AF0CA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA

jest widoczna poprawa, od czasu do czasu jeszcze sobie minimalnie bujnie obrotami.

także byłem na regulacji LPG.

jednak na VCDS pojawiają się błędy:

16523 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow
        P0139 - 004 -  No Signal/Communication - Intermittent
16804 -  Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 001 -  Upper Limit Exceeded - Intermittent

proszę o jakieś naprowadzenie ;)

pozdrawiam!

Edytowane przez Piotr920310

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...