Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] 1.8T 300KM


poziek

Rekomendowane odpowiedzi

Za oceanem setup bardzo powszechny...w PL nieliczni przetarli szlaki

Wykres:

IMG_2716-1.jpg

Lista modyfikacji silnika:

1. turbina Garrett GTRS eliminator

2. Wtryski 430ccm genessis

3. Wydech 2,5" turbo-back by El-tec

4. FMIC plus orurowanie by El-Tec

5. Zawor upustowy Forge 007P

6. Turbo inlet pipe z kwasówki plus złączki

7. Pompa paliwa Bosch 044 - bardzo istotna sprawa

8. Świece NGK BKR7E-11 stopień zimniejsze

9. Sprzęgło Radzikowskiego

Strojenie www.unitronic.pl

silnik seria :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...no....jak na serje niezle zapier....ala... :wink4: a pompka paliwowa o ile wydajniejsza od seryjnej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...no....jak na serje niezle zapier....ala... :wink4: a pompka paliwowa o ile wydajniejsza od seryjnej?

pompa paliwowa ta:

http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=24_78&products_id=13869&osCsid=iv215iai4lbpfs3a76c84g3ju0

400KM jej nie straszne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezla,czyli mozna sie spodziewac jakiejs nowej modyfikacji?czy juz tak zostawisz ... :wink4:[br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 21:32_________________________________________________co jeszcze mozna zmienic...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezla,czyli mozna sie spodziewac jakiejs nowej modyfikacji?czy juz tak zostawisz ... :wink4:[br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 21:32_________________________________________________co jeszcze mozna zmienic...?

to juz raczej przyszły właściciel zadecyduje :wink4:

dalej to wypadałoby wrzucić kute korby, jakby było więcej kasy to i tłoki, zmienić układ paliwowy...juz w USA się z tym rozprawili i 450KM można uzyskać...na garrett 3076 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziu, a jak tam skrzynka wytrzymuje 2x większą moc niż seryjna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziek sie musial pochwalic przed sprzedaniem :naughty:

autko mistrzowskie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, ale wyleję łyżkę dziegciu - Unitronic albo nie chce, albo nie potrafi zrozumieć, że źle wstawia temperaturę powietrza zasysanego. Jak w pomieszczeniu jest ok 28C, zasysane ma 61C to skąd ta temperatura? Z Mapp albo jak się sondę zasysanego wpieprzy za chłodnice. Może od razu lepiej wpisac tam EGT, a wyniki bedą jeszcze ciekawsze :polew:

Teraz podajcie ile wóz ma mocy, jeśli przyjmie się temperaturę zasysanego ok. 30C - taka powinna być dla otoczenia ok 28C i wyjdzie, że tak na oko ok. 20-30 kucy poszło w pole... :confused4:

Poza tym super projekt :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziu, a jak tam skrzynka wytrzymuje 2x większą moc niż seryjna?

nic się nie dzieje, śmiga [br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 22:24_________________________________________________

Wybaczcie, ale wyleję łyżkę dziegciu - Unitronic alebo nie chce, albo nie potrafi zrozumieć, że źle wstawia temperaturę powietrza zasysanego. Jak w pomieszczeniu jest ok 28C, zasysane ma 61C to skąd ta temperatura? Z Mapp albo jak się sondę zasysanego wpieprzy za chłodnice. Może od razu lepiej wpisac tam EGT, a wyniki bedą jeszcze ciekawsze :polew:

Teraz podajcie ile wóz ma mocy, jeśli przyjmie się temperaturę zasysanego ok. 30C - taka powinna być dla otoczenia ok 28C i wyjdzie, że tak na oko ok. 20-30 kucy poszło w pole... :confused4:

Poza tym super projekt :good:

to prawda, Andrzej ma taką filozofię, że temperaturę bierze ze złącza obd - taki lajf :wink4:

za kilka dni zrobimy pomiar a kreatorze mocy

na hamowni VTG wyszło 295KM i 370Nm

dla mnie te wykresy nie mają żadnego znaczenia...

wszystko rewiduje ulica....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to prawda, Andrzej ma taką filozofię, że temperaturę bierze ze złącza obd - taki lajf

Poziek z Andrzejem fajnie się gada na luzie, ale jako klient powiedziałbym, że jestem celowo robiony w ciula :confused4:

Wiesz doskonale, że jest to niezgodne z normą DIN, niezgodne z inżynierską wiedzą i niestety nieuczciwe. Szczegół ten wyłapuje parę % ludzi, reszta brandzluje się tak "podrasowanymi" wynikami.

Skoro bierze z OBD to dlaczego nie np. z czujnika dodatkowego pomiedzy turbiną, a IC? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co masz na oku,jak ta pojdzie-no i czy nie szkoda...troche pracy wlozyles....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ładny wykres wcale nie musi się przenieść na ulice :) prawidłowe podejście :cool1: :cool1:

No mam nadzieje że przyszły właściciel pójdzie dalej i zrobi ponad 400KM :) jak na razie rekord należy do Bullita okolice 500 wyciągnął :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak "podrasowanymi" wynikami.

napisałem o wyniku z vtg ? [br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 22:54_________________________________________________

Skoro bierze z OBD to dlaczego nie np. z czujnika dodatkowego pomiedzy turbiną, a IC? :decayed

zrobił mi auto szybsze od rs4 b7...dla mnie to on może ten czujnik mi nawet w tyłek wsadzić byleby taki rs4 regularnie baty dostawał... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie najnowszą i najnowocześniejszą hamownie ma Jetronik z Wrocławia...nie wiem dokładnie czym się różni ale jest tylko takich pare w Europie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziek też mam w d... te parę KM na papierze, jednak jako inżyniera drażnią mnie takie "rasowanki"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie najnowszą i najnowocześniejszą hamownie ma Jetronik z Wrocławia...nie wiem dokładnie czym się różni ale jest tylko takich pare w Europie

to prawda...nie ma sensu się spinać o hamownie...sens ma jak podjeżdza obok ciebie takie m3 E46 czy STI i go klepiesz, albo S4 b5/B6/B7 albo wiele innych autek...

założenie na poczatku było takie zeby auto było szybsze od S4 B6...a że wyszło szybsze od kilku innych to tylko na plus :wink4:[br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 23:02_________________________________________________

Poziek też mam w d... te parę KM na papierze, jednak jako inżyniera drażnią mnie takie "rasowanki"

rozumiem, nie potepiam...różne są podejścia tunerów...Ex tak robi i tyle.

postaw dwie A4 1.8T obok siebie z jedna z jakimkolwiek programem czy to vtg, czy compotów kogo chcesz a drugą Exa...

i zawsze jakoś szybsze są Exowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poź , skilowało Cię na tym setup`ie jakieś TDI? :gwizdanie:

nie wierzę :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko rozchodzi się o niebieską Octavie TDI gdzie Poziek nie wyłączył kontroli trakcji i go zmuliło na starcie, wiem bo sam widziałem ten wyścig, gdyby ją wyłączył to by wygrał :wink4: :wink4: :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...