camel669 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 (edytowane) Witam. Pacjent to audi A4 B7 1.8T BFB Q + LPG(2 letnia instalacja). Auto jest po programie założonym przez poprzedniech właściciela Zmagam sie z wypadaniem zapłonu na 4 cylindrze. 16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0300 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent 16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0304 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent Objawiało się to tym że na wyższych biegach przy gwałtownym przyspieszeniu od ok 150km/h mrugał i zapalał sie check na około 30s. Jak powoli przyspieszałem problem nie występywał wcale albo w mniejszym stopniu. Na benzynie tego nie było, choć gazownik twierdzi inaczej ? Gazownik zwalił to na słaby program, gdyż przy wysokim obciążeniu czas wtrysków sie zapętla i to jest przyczyną. Mape rzekomo tak wystroił żeby przy większym obciażeniu zwiększył ilość podawanej benzyny. Dodam ze wymienił listwe i też nie pomogło. Zamieniłem teraz cewki miejscami, wczoraj zrobiłem 2 szybkie przejazdy i błąd nie wyskoczył. U spodu cewki na tej gumie było trochę białego osadu, co to może oznaczać? Gdyby cewka była wadliwa to by teraz wypadałby na innym cylindrze zgadza sie ? Co zrobiłem: cewki nowe beru, nowe swiece NGK, odma przeczyszczona, zaworek dv wymieniony, miska w dół poleciała i smok przeczyszczony (był powiedzialbym czysty) Kolejna sprawa to błąd termostatu. 17700 - map controlled engine cooling thermostat (f265) open circuit Zmierzone ładowanie na alternatorze 13,7 V (wiem ze powinno byc większe), akumulator nowy. Na logach widać spadek napięcia ale nie wiem co to oznacza. No i prosiłbym ogolnie o interpretacje tych logów gdyż sam za wiele z nich nie potrafie wyczytać PB: http://vaglogi.pl/log-115_118_P0Mq96C.html http://vaglogi.pl/log-003_020_n6bwop.html http://vaglogi.pl/log-002_033_Ud4mo.html LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_rHk2G.html Statyczny na PB http://vaglogi.pl/log-032_z7Z4ls3.html Edytowane 6 Czerwca 2019 przez camel669
przem8 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Przepływka mało mierzy. Wtryski po tych logach jeszcze nie pętlą ale niewiele im brakuje. Lpg ubogo pod obciążeniem. Poza tym masz mega skwar w dolocie. Pasuje pomyśleć od drugim ic z bexa albo fmic. Termostat raczej do wymiany. Jakie graty od lpg wsadzone?
camel669 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2019 Czym ten skwar spowodowany? Co znaczy że przepływka mało mierzy ?
przem8 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Trochę zaniża przepływ. Skwar jest spowodowany tym, że nawet w serii w te upały seryjny ic nie daje rady, a co dopiero po programie. Gazownik wymienił listwę na ac w01?
camel669 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2019 Nie wiem na jaką szczerze mówiąc gdzie to sprawdzić?
przem8 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 (edytowane) 4 minuty temu, camel669 napisał: Nie wiem na jaką szczerze mówiąc gdzie to sprawdzić? Daj zdjęcia spod maski i tej zamontowanej listwy. To powinno jeździć bez problemu do odciny na samym lpg. Edytowane 6 Czerwca 2019 przez przem8
Łukasz13 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Przepływ na przepływce troche mały faktycznie. Co do temp w dolocie to raczej norma na seryjny ic gdy 30 st na zewnatrz i zaczynasz loga z 50 st w dolocie. Program faktycznie troche słaby, afr nie poprawiony, dołem ubogo, górą za bogato. Rozwiązanie kompleksowe: sprawdz szczelność dolotu, jesli wyjdzie ok, przepływka do wymiany. Potem najlepiej wrzucic większe wtryski np. 320 z bexa, poprawka programu, i wystrojenie lpg na drodze po korketach.
camel669 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2019 13 minut temu, Łukasz13 napisał: Przepływ na przepływce troche mały faktycznie. Co do temp w dolocie to raczej norma na seryjny ic gdy 30 st na zewnatrz i zaczynasz loga z 50 st w dolocie. Program faktycznie troche słaby, afr nie poprawiony, dołem ubogo, górą za bogato. Rozwiązanie kompleksowe: sprawdz szczelność dolotu, jesli wyjdzie ok, przepływka do wymiany. Potem najlepiej wrzucic większe wtryski np. 320 z bexa, poprawka programu, i wystrojenie lpg na drodze po korketach. Łukasz a powiedz czy ew brak szczelności w dolocie lub zarówno wadliwa przepływka objawiały by własnie tym wypadaniem zapłonu?
Łukasz13 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Nie powinno się tym objawiać, ale lepiej zrobić to i mieć pewność że z autem jest wszystko ok i wtedy gnębić gazwonika, niestety pewne problemy na lpg są bardziej widoczne niż np. na samym pb.
przem8 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 No i ta listwa słaba, pasowałoby wymienić ale na acw02 bfc.
camel669 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2019 Idzie jakoś sprawdzić ciśnienie w dolocie vagiem? np grupa 011 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się