Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 tdi AHU błąd 00550


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Zrobiłem dosyć długą trasę (1200 km) i auto w trakcie przyspieszania na 4 i 5 biegu w losowych momentach, ale na ogół powyżej 3000 obrotów łapało lekkie zamulenia.  Podłączyłem lapka sprawdziłem błędy i wyskoczył 00550 - Start of Injection Regulation 

 

Po usunięciu błąd pojawił się po jakimś czasie znowu.

Sprawdziłem grupę 000 BS i kąt wtrysku mam w okolicach 86 a więc przestawiony. Jednak nie jest to jakaś wielka różnica, stąd pytanie, czy o tyle przestawiony kąt może już powodować pojawianie się błędu 00550?

Auto zawsze - czy na ciepłym, czy zimnym odpala normalnie. 

 

1,5 roku temu wymieniałem rozrząd ale do tej pory auto śmigało bez problemu. Tydzień temu wymieniłem czujnik temperatury, bo stary pokazywał około 75 stopni. Na nowym mam 90-91.  

Nie pamiętam czy po wymianie rozrządu sprawdzałem  kąt, ale przed wymianą miał około 49. Czy to możliwe że po samej wymianie rozrządu aż o tyle się zmienił kąt? Czy przy takim kącie auto by normalnie odpalało zimą?

 

Mam też wrażenie, że od jakiegoś czasu auto pali więcej niż kiedyś. Nie są to duże różnice, ale na 100km wychodzi około 0.5 litra więcej. Z trasy 1200 km średnie spalanie wyszło 6.5 litra a jechałem autostradą z zapiętym tempomatem na 130 km/h. Wydaje mi się, że kiedyś w takich warunkach bliżej było mu do 6l/100.

Co mam zlogować w VAG, żeby lepiej zdiagnozować przyczynę??

 

Pozdrawiam

Edytowane przez wiktorsam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...