racagsm Opublikowano 15 Czerwca 2019 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Witam, wszystkich forumowiczów. Posiadam Audi A4 B8 2013r 2.0 TDI 177ps (fabrycznie), rekomendowanym przez producenta olejem jest Castrol 5W30. Iż auto jest po lekkiej modyfikacji (chip, EGR OFF, DPF OFF) chodzi mi po głowie zmiana oleju na VALVOLINE VR1 RACING 10W60 lub 5W50, co o tym myślicie drodzy bardziej doświadczeni koledzy. Samochodem jeżdżę bardzo dynamicznie, temperatura oleju przy dużych prędkościach dochodzi do 130 stopni.
Makale Opublikowano 15 Czerwca 2019 Opublikowano 15 Czerwca 2019 5W50 Valvo. 10W60 to już grubo i bez sesnsu. Lepiej zainwestuj w chłodnicę oleju. Na 5W50 latają mi 3 auta i duże przbiegi i nic się nie dzieje.
KINIAM Opublikowano 18 Czerwca 2019 Opublikowano 18 Czerwca 2019 W dniu 15.06.2019 o 23:19, racagsm napisał: Samochodem jeżdżę bardzo dynamicznie, temperatura oleju przy dużych prędkościach dochodzi do 130 stopni. Radzę zalać Millersa CFS 5W40 nie będzie problemów z rozruchem i ochroną silnika.
Randor Opublikowano 20 Czerwca 2019 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Lanie lepików typu 10w60 to głupota w tym przypadku. Już 5w50 to według mnie za grubo. Porządny 0w40 lub 5w40 zrobi robotę z zapasem.
racagsm Opublikowano 21 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2019 wlany Millers CFS 5W40, dziękuje wszystkim za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się