Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana oleju 2.0 TDI CGLC


racagsm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wszystkich forumowiczów. Posiadam Audi A4 B8 2013r 2.0 TDI 177ps (fabrycznie),  rekomendowanym przez producenta olejem jest Castrol 5W30.

Iż auto jest po lekkiej modyfikacji (chip, EGR OFF, DPF OFF) :) chodzi mi po głowie zmiana oleju na VALVOLINE VR1 RACING 10W60 lub 5W50, co o tym myślicie drodzy bardziej doświadczeni koledzy.

Samochodem jeżdżę bardzo dynamicznie, temperatura oleju przy dużych prędkościach dochodzi do 130 stopni.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5W50 Valvo. 10W60 to już grubo i bez sesnsu. Lepiej zainwestuj w chłodnicę oleju. Na 5W50 latają mi 3 auta i duże przbiegi i nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.06.2019 o 23:19, racagsm napisał:

Samochodem jeżdżę bardzo dynamicznie, temperatura oleju przy dużych prędkościach dochodzi do 130 stopni.

Radzę zalać Millersa CFS 5W40 nie będzie problemów z rozruchem i ochroną silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lanie lepików typu 10w60 to głupota w tym przypadku. Już 5w50 to według mnie za grubo. Porządny 0w40 lub 5w40 zrobi robotę z zapasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...