Jump to content
IGNORED

[B5 ABC] Wysokość zawieszenia


Recommended Posts

Posted

Witam,

Mam taki problemik, zastanawiam się jakie mam zawieszenie, wstawiam zdjęcie i proszę o opinie czy według Was jest ono obniżone czy seryjne. Chociaż tak z wyglądu. z tyłu w kole jest napis 1BA

Bo wydaje mi się jakoś dziwnie niżej, jak stoję obok innego a4 to nie jest tak samo.

dscf2601.th.jpg

Proszę o ocenę. Pozdrawiam

Posted

Wydaje mi się, że niżej stoi niż seria :mysli:

Posted

Właśnie też mi się tak wydaję, dodam że amorki są do wymiany, ale to chyba nie ma wpływu na wysokość.

A tak ogólnie to jak sprawdzić jakie to zawieszenie? Odczytać kolory ze sprężyn? Springi są koloru czarnego, choć nie wiem czy to ma znaczenie.

Posted

na pewno stoi niżej, w 1BA można całą rękę miedzy oponę a błotnik włożyć, amorki też troszeczkę wpływają na wysokość.

Posted

No ręki nie włożę, to by się zgadzało. To jeszcze tylko pytanko jak sprawdzić co tam siedzi? Pozdrawiam

Posted

a moze ktos kiedys wrzucil 1BE? :mysli:

Posted

No może może, ale jak sprawdzić czy jest 1BE? Pozdro [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 19:54_________________________________________________peterkacidhpim1892zy0jp.th.jpg

To jest zdjęcie jeszcze od poprzedniego właściciela ale auto miało przejechane z 30tys mniej. Na tym zdjęciu jakby stało wyżej. czy jest możliwe że bez żadnych zmian aż tak siadło równomiernie z każdej strony?? Czy to przez te amorki?

Posted

Tylko właśnie, że chyba od momentu zrobienia fotki, coś było zmieniane.

peterkaimg1462.th.jpg

Tutaj fotka dzień po zakupie, więc raczej odpowiada fotce sprzed kilku dni. Może ktoś coś zmieniał...

Koledzy jak sprawdzić jakie tam siedzi zawieszenie? Pozdrawiam

Posted

to na fotce od poprzedniego właściciela to jest właśnie 1BA.

Zobacz sobie na zdjęcia które wkleiłem tutaj

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_co_sadzicie_o_tej_niuni-t70127.0.html

świerzo przyciągnięta z Niemiec, też stoi wysoko jak cholera i tak pewnie wyglada niewyruchane 1BA właśnie.

A tył to ci klapnął od LPG tak jak i u mnie :gwizdanie:

Posted

Ale wiecie może czy jak kupie nowe amorki gazowe to go podniesie do góry czy zostanie mniej więcej tak jak jest?? Pozdrawiam

Posted

może się zdarzyć że troszkę go uniesie,zwłaszcza jeśli stare amorki są już mocno wyeksploatowane

Posted

Powiem tak, są baardzo wyeksploatowane... Bo jak go wyniesie w górę to będę musieć kupić springi niższe...

I stąd mój dylemat, czy kupić:

- seryjne amorki Sachs + springi Eibach -30 = ~2200PLN

- kit Eibach Pro - system = ~ 2500 PLN

Albo zostawić na tych sprężynach, tylko nie wiadomo co się dokładnie stanie czyt. jak wysoko się podniesie...

Pozdrawiam

Posted

To że się podniesie jest prawie pewne, aczkolwiek możliwe jest że takie podniesienie to będzie efekt chwilowy i za jakis czas znowu trochę oklapnie bo o wysokości zawieszenia to ewidentnie jednak decydują sprężyny , jeśli chcesz byc pewien wysokości zawieszenia i masz kase na pozbyciu to najlepiej kupić amory + springi. Przy czym jako że masz LPG to proponuje na przód troszkę niższe niż na tył bo za jakiś czas butla może zrobić swoje i będziesz miał rakietę tak jak teraz :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...