Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po odpaleniu zgasł


mazur1990

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

       Ostatnio miałem przygodę, że po przejechaniu trasy ok 100km zgasiłem samochód przed domem na ok 5-10min po ponownym uruchomieniu popracował przez ok 5s. i zgasł. Kręcił ale nie odpalał jakby mu odcięło dopływ paliwa. Po ok 2 min kręcenia, kręcił coraz szybciej, załapywał i w końcu udało się, odpalił jak by udało mu się zaciągnąć paliwo. Teraz nie mam takich problemów wchodzę, wsiadam, zapalam i jadę. Dodam, że żadnych problemów z mocą nie mam. Nie mam teraz możliwości podłączenia go pod komputer. Ok 2 miesiące temu jak usuwałem błędy co mnie zaniepokoiło to błąd kluczyka nr 2 (że niby zalany kluczyk czy jakoś tak). Dodam, że kluczyka nigdy nie wyprałem w pralce itp. 

Może ktoś wie co mogło być przyczyną takiego zachowania, że po odpaleniu sam gaśnie i po 2 min kręcenia, zaciąga paliwo i odpala?

Silnik 2.0TDI CR 143PS

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie było podobnie tyle że zgas przy stawianiu na światłach nie chciał odpalić rozrusznik chodził i tak jak piszesz tak jak by nie dostawał paliwa z 3 miesiące temu też mi zgas przy ruszania wtedy było podejrzenie przeskoczeniu rozrządu bo tak jakby nie było kompresji na silniku. Rozrząd rozebrany i nie przeskoczyl po czym odpalił. W tym momolecoe mechanik sprawdził czujnik na pompie wysokiego ciśnienia niby są tam jakieś opilki i może to być przyczyną że opilki zawiesza ja wtryski w poniedziałek wtryski idą do sprawdzenia poma do wymiany plokanie całego układu i zobaczymy jak będzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Miałem podobną sytuację dwa miesiące temu 

Wróciłem do domu zgasiłem silnik i za godzinę nie chciał odpalić

Po długim kręceniu rozrusznikiem załapał , ale gasł na wolnych.Podejrzenie padlo na pompę wysokiego ciśnienia,ale po odkręceniu zaworka który się na niej znajduje okazało się ze jest tam nienagannie czysto

Objawy wskazywały  na to że nie buduje odpowiedniego ciśnienia na listwie,lub padł na niej czujnik [regulator] ciśnienia ,został podmieniony i dalej nic ,potem przyszła kolej na ostatni element paliwowej układanki,

wyjęte i sprawdzone wszystkie wtryski,okazały się sprawne.

Zapomniałem dodać na początku że na kompie zero błędów, poza jakimiś sporadycznymi dotyczącymi niewłaściwego napięcia na niektórych sterownikach co wydawać się mogło jest spowodowane tym że po wielu odpaleniach przysiadł aku

Wreszcie pojawił się błąd ; napięcie na zacisku 15 wartość 18V

Okazało się że padł sterownik aku i dawał na kompa info o zbyt wysokim napięciu co powodowało przejście w tryb awaryjny

Gdyby na mnie nie trafiło nie uwierzyłbym że taka pierda może narobić tyle bałaganu

Trochę się rozpisałem ale może komuś to pomoże zaoszczędzić nieco czasu i pieniędzy

Pozdro

Biały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, biały76 napisał:

Wreszcie pojawił się błąd ; napięcie na zacisku 15 wartość 18V

Okazało się że padł sterownik aku i dawał na kompa info o zbyt wysokim napięciu co powodowało przejście w tryb awaryjny

Witam. Gdzie znajduje się ten sterownik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...