reikeb Opublikowano 3 Lipca 2019 Opublikowano 3 Lipca 2019 Siema, od jakiegoś czasu walczę z klimą w a3. Na początku wymieniałem czujnik klimatyzacji bo puszczało nic czynnik. W sobotę klima nabita i szczelna. Ale nie działa jak trzeba , że tak powiem chłodzi sobie kiedy chce, raz daje zimnym po czym się wyłącza i wieje ciepłym powietrzem, a potem znowu zimne... Zrobiłem scan błądów i wywaliło następujące: 4 Faults Found: 001089 - EVAP Emission Control Sys P0441 - 002 - Incorrect Flow Freeze Frame: Fault Status: 01100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 10 Reset counter: 255 Mileage: 254533 km Time Indication: 0 Date: 2019.03.18 Time: 07:43:20 Freeze Frame: RPM: 849 /min Load: 26.3 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 84.0°C Temperature: 33.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.462 V 006481 - Radiator Fan 2 (V177) P1951 - 002 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 7 Reset counter: 255 Mileage: 256361 km Time Indication: 0 Date: 2019.06.05 Time: 11:57:08 Freeze Frame: RPM: 1960 /min Load: 14.5 % Speed: 76.0 km/h Temperature: 86.0°C Temperature: 38.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.716 V 001152 - Coolant Fan Control Circuit 1 P0480 - 004 - Electrical Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 16 Reset counter: 255 Mileage: 256719 km Time Indication: 0 Date: 2019.06.17 Time: 16:39:52 Freeze Frame: RPM: 1602 /min Load: 22.7 % Speed: 62.0 km/h Temperature: 115.0°C Temperature: 48.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.208 V 006480 - Radiator Fan (V7) P1950 - 002 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 11 Reset counter: 255 Mileage: 256743 km Time Indication: 0 Date: 2019.06.18 Time: 18:11:07 Freeze Frame: RPM: 1316 /min Load: 58.0 % Speed: 37.0 km/h Temperature: 85.0°C Temperature: 38.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.716 V Czytałem trochę o tych błędach i jak ludzie rozwiązywali problemy to głownie było że albo wentylator się zblokował któryś, żeby rozebrać i zobaczyć jak się kręcą itp. Ale sprawdziłem i u mnie chodzą bez oporów więc to odpada. Piszą też że może być uwalony sterownik który właśnie jest w wentylatorze, tylko nie wiem za bardzo jak mogę go sprawdzić. A co Wy na to ? Zacząć od wymiany wentylatorów ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się