gruziak Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Witam, jak w temacie na pewno coś jest nie tak, gdyż przy ok 3000rpm audiczka wyraźnie zamula. STATYCZNY 000 http://img24.imageshack.us/img24/7231/000l.png 003 http://img15.imageshack.us/img15/152/003tsi.png 004 http://img208.imageshack.us/img208/4295/004rfa.jpg 011 http://img24.imageshack.us/img24/315/011fra.jpg DYNAMICZNY 000 http://img15.imageshack.us/img15/5282/000nbg.jpg 001 http://img128.imageshack.us/img128/1548/001w.jpg 003 http://img208.imageshack.us/img208/8725/003awu.jpg 004 http://img150.imageshack.us/img150/4973/004gnf.jpg 008 http://img150.imageshack.us/img150/5743/008kco.jpg 010 http://img150.imageshack.us/img150/4149/010gtv.jpg 011 http://img24.imageshack.us/img24/4286/011c.jpg Dodatkowo wywala błąd na silniku: "575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY" Z góry dzięki za pomoc.
Wihajster Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 turbawka w ogóle prawie nie ładuje... dawka tez znacznie zaniżona...
gruziak Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 Czyli do wymiany, czyszczenia regeneracji....? Wszystko jest dobrze (PRZYSPIESZENIE) dopóki nie przekroczy 3000rpm. Wtedy przymuli i już chodzi jak stary muł.
spanky Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 standardowo uklad dolotowy i podcisnien do sprawdzenia [na szczelnosc]
gruziak Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 ok... sprawdzę, następnie napiszę... czy pomogło, a wybiegając już w przyszłość to coś jeszcze przy okazji np. czyszczenie turbo?
przemik Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 W/g mnie jest nieszczelnosc w ukladzie dolotowym...
spanky Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 ok... sprawdzę, następnie napiszę... czy pomogło, a wybiegając już w przyszłość to coś jeszcze przy okazji np. czyszczenie turbo? bedziemy decydowac jak zobaczymy jak pracje na pelny gwizdek ...
gruziak Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 Układy sprawdzone, wszystko ok, szczelne. W układzie IC znalazłem ślady oleju... No i nadal wbija w notlauf. Jakieś sugestie co dalej? Sztanga też pracuje (ruch ok. 1cm) Martwi mnie jednak ten olej, moze to mieć jakiś wpływ? Zdaje się, że po problemie.... jak narazie nie włączyło notlaufu przyspieszenie też ok. Zabiegi: 1. Zmiana wszystkich wężów.. podciśnieniowych i paliwowych 2. Wyczyszczenie całego ukladu IC 3. Czystka EGR łącznie z kolektorem ssącym, otwór do EGR miał zaledwie 8mm średnicy!!! (nagar olej i kto wie co jeszcze tam siedziało) Pokatuję go troszkę i zrobię logi. [br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 08:45_________________________________________________Czy EGR mógł wywoływać tryb awaryjny??
spanky Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Układy sprawdzone, wszystko ok, szczelne. W układzie IC znalazłem ślady oleju... No i nadal wbija w notlauf. Jakieś sugestie co dalej? Sztanga też pracuje (ruch ok. 1cm) Martwi mnie jednak ten olej, moze to mieć jakiś wpływ? Zdaje się, że po problemie.... jak narazie nie włączyło notlaufu przyspieszenie też ok. Zabiegi: 1. Zmiana wszystkich wężów.. podciśnieniowych i paliwowych 2. Wyczyszczenie całego ukladu IC 3. Czystka EGR łącznie z kolektorem ssącym, otwór do EGR miał zaledwie 8mm średnicy!!! (nagar olej i kto wie co jeszcze tam siedziało) Pokatuję go troszkę i zrobię logi. [br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 08:45_________________________________________________Czy EGR mógł wywoływać tryb awaryjny?? no i ladnie .... co do egr ... to moim zdaniem nie ...
gruziak Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 No i jak to ładnie bywa mam kolejne błędy: 3 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+ Pomysły??? [br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 16:43_________________________________________________Logi Statyczne 000 http://img13.imageshack.us/img13/9378/000abw.jpg 001 003 004 http://img212.imageshack.us/img212/4503/001003004.jpg Dynamiczne 000 001 003 http://img26.imageshack.us/img26/778/000001003.jpg 004 008 010 http://img186.imageshack.us/img186/3115/004008010.jpg 011 http://img13.imageshack.us/img13/144/011xnc.jpg Robiłem kilka jednocześnie mam nadzieję, że dobrze. Wykasowałem błędy i został tylko "0575"
gruziak Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 No cóż kolejny weekendzik w dópie Już nie mogę się doczekać
odzim Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 i kat do wydłubania bo turbo pozno wstaje
gruziak Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2009 Witam, wreszcie się zebrałem i wyczyściłem turbulum.... Wnioski Syf, syf i jeszcze raz syf! Nagaru mnogo, również delikatne pęknięcie obudowy turb. , dużo oleju, smaru... nie wiem jak nazwać ten twór który spotkałem na łopatkach od strony IC. Tak czy owak wszystko wyczyszczone, notlaufu nie włącza i... kicha, i tak coś jest nie tak coś słaby ten mój AFN. Logi, aby rozwiać wszelkiw wątpliwości STATYCZNE norm http://img2.imageshack.us/img2/6834/000001003norm.jpg http://img14.imageshack.us/img14/5559/004007013norm.jpg http://img4.imageshack.us/img4/5133/014018023norm.jpg BS http://img530.imageshack.us/img530/422/000bs.jpg http://img4.imageshack.us/img4/8955/003bs.jpg http://img2.imageshack.us/img2/2068/004bs.jpg To tyle, idę robić dynamo
odzim Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 kąt wtrysku do poprawy, termostat tez kuleje, dasz dynamiczne bedzie wiecej
gruziak Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2009 DYNAMO 000 http://img207.imageshack.us/img207/5192/000zvs.png 001 http://img189.imageshack.us/img189/4140/001syn.jpg 003 http://img199.imageshack.us/img199/213/003ukj.jpg 004 http://img223.imageshack.us/img223/8655/004ulf.jpg 008 http://img189.imageshack.us/img189/9168/008e.jpg 010 http://img195.imageshack.us/img195/3440/010baz.jpg 011 http://img197.imageshack.us/img197/8193/011cdt.jpg
spanky Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 DYNAMO 000 http://img207.imageshack.us/img207/5192/000zvs.png 001 http://img189.imageshack.us/img189/4140/001syn.jpg 003 http://img199.imageshack.us/img199/213/003ukj.jpg 004 http://img223.imageshack.us/img223/8655/004ulf.jpg 008 http://img189.imageshack.us/img189/9168/008e.jpg 010 http://img195.imageshack.us/img195/3440/010baz.jpg 011 http://img197.imageshack.us/img197/8193/011cdt.jpg doopa zbita ... nie ma doladowania ... zlozyliscie wszsytko jak potrzeba ,wszystkie cybanty podokrecane ... ? podcisnienia pozapinane prawidłowo ... ? bo wyglada jakby gdzies popuszczalo ...
gruziak Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2009 Na bank wszystko złożone sumiennie i prawidłowo. Zauważyłem coś ciekawego podczas robienia statu, otóż, nie wiem który to kod, ale log na którym widać mieszankę w cylindrach, chyba to to ;p, tam widniały tylko 3 cylindry... brakowało nr 4 to normalne?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się