Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

turbawka w ogóle prawie nie ładuje...

dawka tez znacznie zaniżona...

Opublikowano

Czyli do wymiany, czyszczenia regeneracji....?

Wszystko jest dobrze (PRZYSPIESZENIE) dopóki nie przekroczy 3000rpm.

Wtedy przymuli i już chodzi jak stary muł.

Opublikowano

standardowo uklad dolotowy i podcisnien do sprawdzenia [na szczelnosc]

Opublikowano

ok... sprawdzę, następnie napiszę... czy pomogło, a wybiegając już w przyszłość to coś jeszcze przy okazji np. czyszczenie turbo? :confused4:

Opublikowano

W/g mnie jest nieszczelnosc w ukladzie dolotowym...

Opublikowano

ok... sprawdzę, następnie napiszę... czy pomogło, a wybiegając już w przyszłość to coś jeszcze przy okazji np. czyszczenie turbo? :confused4:

bedziemy decydowac jak zobaczymy jak pracje na pelny gwizdek ...

Opublikowano

Układy sprawdzone, wszystko ok, szczelne. W układzie IC znalazłem ślady oleju... No i nadal wbija w notlauf.

Jakieś sugestie co dalej?

Sztanga też pracuje (ruch ok. 1cm)

Martwi mnie jednak ten olej, moze to mieć jakiś wpływ?

Zdaje się, że po problemie.... jak narazie nie włączyło notlaufu przyspieszenie też ok.

Zabiegi:

1. Zmiana wszystkich wężów.. podciśnieniowych i paliwowych

2. Wyczyszczenie całego ukladu IC

3. Czystka EGR łącznie z kolektorem ssącym, otwór do EGR miał zaledwie 8mm średnicy!!! (nagar olej i kto wie co jeszcze tam siedziało) :shocked:

Pokatuję go troszkę i zrobię logi. [br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 08:45_________________________________________________Czy EGR mógł wywoływać tryb awaryjny?? :mysli:

Opublikowano

Układy sprawdzone, wszystko ok, szczelne. W układzie IC znalazłem ślady oleju... No i nadal wbija w notlauf.

Jakieś sugestie co dalej?

Sztanga też pracuje (ruch ok. 1cm)

Martwi mnie jednak ten olej, moze to mieć jakiś wpływ?

Zdaje się, że po problemie.... jak narazie nie włączyło notlaufu przyspieszenie też ok.

Zabiegi:

1. Zmiana wszystkich wężów.. podciśnieniowych i paliwowych

2. Wyczyszczenie całego ukladu IC

3. Czystka EGR łącznie z kolektorem ssącym, otwór do EGR miał zaledwie 8mm średnicy!!! (nagar olej i kto wie co jeszcze tam siedziało) :shocked:

Pokatuję go troszkę i zrobię logi. [br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 08:45_________________________________________________Czy EGR mógł wywoływać tryb awaryjny?? :mysli:

no i ladnie ....

co do egr ... to moim zdaniem nie ...

Opublikowano

No i jak to ładnie bywa mam kolejne błędy: :kox:

3 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-00 - Short to B+

Pomysły???

[br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 16:43_________________________________________________Logi

Statyczne

000

http://img13.imageshack.us/img13/9378/000abw.jpg

001 003 004

http://img212.imageshack.us/img212/4503/001003004.jpg

Dynamiczne

000 001 003

http://img26.imageshack.us/img26/778/000001003.jpg

004 008 010

http://img186.imageshack.us/img186/3115/004008010.jpg

011

http://img13.imageshack.us/img13/144/011xnc.jpg

Robiłem kilka jednocześnie mam nadzieję, że dobrze.

Wykasowałem błędy i został tylko "0575"

Opublikowano

zaluzje sie przycinaja ... ot co ...

Opublikowano

Znaczy się kierownice? :decayed:

Tak

Opublikowano

i kat do wydłubania bo turbo pozno wstaje

Opublikowano

Witam,

wreszcie się zebrałem i wyczyściłem turbulum....

Wnioski

Syf, syf i jeszcze raz syf! Nagaru mnogo, również delikatne pęknięcie obudowy turb. :confused4:, dużo oleju, smaru... nie wiem jak nazwać ten twór który spotkałem na łopatkach od strony IC.

Tak czy owak wszystko wyczyszczone, notlaufu nie włącza i... kicha, i tak coś jest nie tak :kox: coś słaby ten mój AFN.

Logi, aby rozwiać wszelkiw wątpliwości

STATYCZNE

norm

http://img2.imageshack.us/img2/6834/000001003norm.jpg

http://img14.imageshack.us/img14/5559/004007013norm.jpg

http://img4.imageshack.us/img4/5133/014018023norm.jpg

BS

http://img530.imageshack.us/img530/422/000bs.jpg

http://img4.imageshack.us/img4/8955/003bs.jpg

http://img2.imageshack.us/img2/2068/004bs.jpg

To tyle, idę robić dynamo :decayed:

Opublikowano

kąt wtrysku do poprawy, termostat tez kuleje, dasz dynamiczne bedzie wiecej

Opublikowano

doopa zbita ... nie ma doladowania ... zlozyliscie wszsytko jak potrzeba ,wszystkie cybanty podokrecane ... ?

podcisnienia pozapinane prawidłowo ... ?

bo wyglada jakby gdzies popuszczalo ... :wink4:

Opublikowano

Na bank wszystko złożone sumiennie i prawidłowo.

Zauważyłem coś ciekawego podczas robienia statu, otóż, nie wiem który to kod, ale log na którym widać mieszankę w cylindrach, chyba to to ;p, tam widniały tylko 3 cylindry... :mysli: brakowało nr 4 to normalne?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...