czarny108 Opublikowano 7 Lipca 2019 Opublikowano 7 Lipca 2019 W ramach walki z nudą postanowiłem włączyć u siebie Audi Drive Select - według instrukcji z forum. No i dziwna sprawa... Byłem przekonany, że nie mam sportowego dyferencjału ( podobnie jak i regulowanego zawieszenia ) . Zakodowałem silnik - faktycznie poprawiła się reakcja na gaz, zakodowałem układ kierowniczy ( stał się "miększy" i o to mi chodziło . I z głupia frant włączyłem również ustawienia dyferencjału... Nie dość, że przyjął kodowanie, to jeszcze nie ma błędów po przeskanowaniu i niby coś się tam przełącza w MMI - comfort, auto, dynamic) . Czy jest możliwe, że S4 ma montowany sportowy dyferencjał fabrycznie mimo, że wcześniej nie było tej opcji w ustawieniach? Jak sprawdzić, czy faktycznie mam sportowy dyferencjał? Niby coś czuć, że chętniej skręca, ale czy to nie aby efekt autosugestii? W tej chwili w opcji Car w MMI mam silnik, układ kierowniczy i dyferencjał i wszystkie da się przełączać w trzy tryby, a jedyny błąd jaki wyskakuje jest związany z brakiem fizycznego przycisku zmiany trybów (tak przy okazji da się to jakiś wyeliminować? ) Pozdrawiam
czarny108 Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Opublikowano 8 Lipca 2019 Trochę nie mam jak, bo kodowałem to za pomocą Obdeleven i instrukcji w programie sterownik 09 (Centralny układ elektroniczny) Bajt 7, bit 2 aktywnyBajt 7, bit 5 aktywny Bajt 8 Bit 0 aktywny Bajt 8 Bit 1 aktywny Bajt 8 Bit 2 aktywny Bajt 8 Bit 4 aktywny Bajt 8 Bit 5 aktywny Bajt 17 Bit 7 aktywny Potem adaptacje w kanałach 61-64 zmiana na wartość 4 I w zielonym menu MMI włączona Charisma i suwak na 5.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się