morelo Opublikowano 9 Lipca 2019 Opublikowano 9 Lipca 2019 (edytowane) Panowie proszę o sprawdzenie logów. http://www.vaglogi.pl/log-115_118_CJ6Q3L.html Co tu piszczy że to turbo tak pracuje? dzisiaj będę sprawdzał, dolot N75 i co jeszcze? http://www.vaglogi.pl/log-002_033_lu8dp.html Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Edytowane 9 Lipca 2019 przez morelo
przem8 Opublikowano 9 Lipca 2019 Opublikowano 9 Lipca 2019 Turbo późno wstaje. Sprawdź dv i zrób log 118 z odpiętą wtyczką od n75.
morelo Opublikowano 23 Lipca 2019 Autor Opublikowano 23 Lipca 2019 Wymieniłem N75 i Dv Dalej bez zmian. Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
przem8 Opublikowano 23 Lipca 2019 Opublikowano 23 Lipca 2019 W dniu 9.07.2019 o 09:22, przem8 napisał: zrób log 118 z odpiętą wtyczką od n75. Po co wymieniałeś ten zawór n75?
soul87 Opublikowano 23 Lipca 2019 Opublikowano 23 Lipca 2019 (edytowane) się tak zapytam co się czepiliście tego turbo. 100% zadanego doładowania czyli 0.6bara przy 2500rpm, to jest pozno ???? Edytowane 23 Lipca 2019 przez soul87
morelo Opublikowano 23 Lipca 2019 Autor Opublikowano 23 Lipca 2019 4 minuty temu, przem8 napisał: Po co wymieniałeś ten zawór n75? Bo miałem.
morelo Opublikowano 23 Lipca 2019 Autor Opublikowano 23 Lipca 2019 12 minut temu, soul87 napisał: się tak zapytam co się czepiliście tego turbo. 100% zadanego doładowania czyli 0.6bara przy 2500rpm, to jest pozno ???? Tak od 2000rpm powinno trzymać już zadane doładowanie.
soul87 Opublikowano 23 Lipca 2019 Opublikowano 23 Lipca 2019 (edytowane) zależy na którym biegu, na 3 biegu w 1.8t w zyciu .... to nie TDI Edytowane 23 Lipca 2019 przez soul87
morelo Opublikowano 23 Lipca 2019 Autor Opublikowano 23 Lipca 2019 (edytowane) 14 minut temu, soul87 napisał: zależy na którym biegu, na 3 biegu w 1.8t w zyciu .... to nie TDI Znalazłem tu na forum czyjeś logi taki sam silnik i u niego trzyma, jak znajdę to wkleję link. Na razie daje plik, wiem że nie ma co też porównywać no ale. LOG-01-115-118-xxx czyjeś.csv Edytowane 23 Lipca 2019 przez morelo
soul87 Opublikowano 23 Lipca 2019 Opublikowano 23 Lipca 2019 Zrób sobie log na 4 biegu i będzie trzymać i u Ciebie hehe
soul87 Opublikowano 23 Lipca 2019 Opublikowano 23 Lipca 2019 zwazajac na to jak wolno rosną obroty jestem przekonany ze nie są to logi robione na 3 biegu.. a na wyższym... im wyższy bieg tym turbo osiągnie zadane doładowanei na niższych obrotach.
przem8 Opublikowano 23 Lipca 2019 Opublikowano 23 Lipca 2019 Jak przy 2300 -2400 osiąga zadane doładowanie to już jest bardzo dobrze. W tym ostatnim logu co robiłeś osiąga to przy prawie 2800 więc szału nie ma ale i w dolocie gorąco i pewnie turbo już swoje przeszło ?
soul87 Opublikowano 23 Lipca 2019 Opublikowano 23 Lipca 2019 (edytowane) 3 minuty temu, przem8 napisał: Jak przy 2300 -2400 osiąga zadane doładowanie to już jest bardzo dobrze. W tym ostatnim logu co robiłeś osiąga to przy prawie 2800 więc szału nie ma ale i w dolocie gorąco i pewnie turbo już swoje przeszło ? To nie jest apteka. PIDy sterowania zaworem N75 przy roznicy 80mbar ( warotść Dla wiekszosci a4 1.8t) przechodzą z trybu dynamicznego (spool up turbiny) w tryb statyczny (stałe utrzymanie zadanego boosta) i w tym stanie ECU ma wiekszy czas i jest powiedzmy... bardziej leniwe ( nizszy parametr I regulatora PID) zeby podazyc do zadanego doladowania wiec w tym logu powiedziałbym ze zadane osiągniete jest juz przy 2600 rpm.. Edytowane 23 Lipca 2019 przez soul87
morelo Opublikowano 28 Lipca 2019 Autor Opublikowano 28 Lipca 2019 Dziękuje chłopaki zostawiam jak jest, robię dolot, wtryski i czips.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się