STANIV Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 Założyłem servotronic + pompe wspomagania 130bar do 1.8T. Niestety mam taki problem że nie ważne czy przekaźnik jest w gnieździe czy nie, 0 różnicy. Cała instalacja jest zrobiona bez zarzutów, gdy podam 12V na zawór w maglownicy przy odpalonym silniku można kręcić paluszkiem. Niestety wymiany przekaźnika nic nie dają, zawór sprawdzony (wysuwa się iglica), jedynie jak odpale auto trzymając skręconą kierownice pojawia sie wspomaganie. Ktoś ma jakiś pomysł ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się