fusse Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) Witam problem taki,ze podczas nagłego wzrostu obrotów pod obciążeniem, rozłącza klimatyzacje, która po chwili załącza się z powrotem, podczas jazdy np w trasie, nie ma takiego problemu. dysza rozprężna była wymieniania na nową z tym samym kolorem, a stara wyciągnięta nie miała brudu i opiłków, wymieniona profilaktycznie. mam dostęp do zegarów ,ale moja audi ma tylko jeden zawór wysokiego ciśnienia i nie wiem co dzieje się na niskim ciśnieniu, ale przy 21 stopniach na wolnych obrotach jest 13,8 bara, po dodaniu gazu rośnie nieznacznie . przy 25 stopniach ciśnienie było 15 bar. na wyłączonej klimie jest 5 bar w układzie. co może być problemem,że rozłącza tą klime? jeśli chodzi o wydajność to jest ok, daje nieźle zimnem. rurka gruba niskiego ciśnienia cała mokra, wysokiego ciśnienia za dyszą pokryta szronem i lodem. błąd jest tylko silniczka klapy na nogi. wentylator pracuje Edytowane 24 Lipca 2019 przez fusse
GreGoriO Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 Tak, jest to normalne. Tak jest ustawione kodowanie w klimatroniku. Fabryka dba o to ,by nie zabrakło ci koników pod butem gdy tego potrzebujesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się