Kirpo 5 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 @kamil-vag Gruszka od egr'u tak się zachowuje jak na filmiku. Do wymiany czy gdzieś nie szczelność dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 To nie jest EGR... To masz sterowanie zaworu płynu chłodniczego do obiegu na filtr paliwa. Skoro upuszcza podcisnienie po zassaniu strzykawka to nie jest już sprawna. Zaślep teraz ten ori wężyk co do niej szedł śrubą i zobacz czy jest lepiej. EGR + klapę gaszącą masz z drugiej strony silnika... Też sprawdź strzykawką te pozostałe 2 gruchy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirpo 5 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 No tak egr jest z drugiej strony, tak napisałem bo chyba z zaworu n18 idzie do niej podciśnienie. Czyli to coś czarne (klapa gasząca?) sprawdzić strzykawką i którą jeszcze gruche? Strzykawką zassać zawór egr? Od turbo była już sprawdzana trzyma podciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Tak ta czarna mała to od klapy gaszacej, ta duża metalowa od egr, sprawdź czy trzymają podciśnienie. Chociaż jak pisałem zatkaj wężyk od tego zaworu płynu i zobacz czy jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirpo 5 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 14 godzin temu, kamil-vag napisał: @kamil-vag zaślepiłem ten wąż i teraz jest dobrze. Czyli co ta gruszka do wymiany? Jak będę jeździł tak przez jakiś czas coś się stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Na dobrą sprawę możesz przerobić układ jak to jest w nowszych tdi PD, dokupić regulator temperatury paliwa (trójnik) i inny filtr. Ta gruszka ma za zadanie podgrzewać paliwo, przy takich temp jak teraz i tak szybko auto się nagrzewa. Najważniejsze żebyś to sobie ogarnął do zimy... Czyli moja pierwsza odpowiedź, że wygląda mi to na problemy z podcisnieniem była jak najbardziej trafna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirpo 5 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 @kamil-vagdzięki bardzo za pomoc i za cierpliwość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się