Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak przyspieszenia A4 b5 1.9 Tdi Ajm logi.


Kirpo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Od jakiegoś czasu walczę z brakiem przyspieszenia. A sytuacja wygląda tak, że gdy odpalam auto powiedzmy pierwszy raz w dniu to wszystko jest dobrze auto ma moc. Problemy zaczynają się gdy auto jest odpalane kilka razy w dniu wtedy już auto nie ma mocy i wpada w tryb awaryjny. Wymieniłem już węże podciśnienia oraz zawór n75. Zrobiłem logi dynamiczne można coś z nich wywnioskować grupa 011? Są to moje pierwsze logi jeszcze jakąś grupę należy zrobić? Błąd który udało mi się zczytać to 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji. W czym szukać problemu?

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez Kirpo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A żeby mieć pewność, że to geometria to można to jakoś sprawdzić jakieś logi albo coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba właśnie to widać w logu, bo wysterowanie n75 prawie na maksa, a turbo nie dmucha. Jak masz go w trybie awaryjnym to pewnie po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przez jakiś czas jest ok? Aż takim specem od tdi nie jestem. Może niech @kamil-vag się wypowie ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj, żeby wróciło do normy auto musi dosyć długo odstać.
Mógłbyś wytłumaczyć gdzie widać ten problem w logach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej to wygląda na problemy z podcisnieniem, nie masz luznego krocca na wyjściu z vacum pompy ? 

Najlepiej by było widać co się dzieje, jakbyś zapial przed turbo vacuometr, i wprowadził do kabiny... Jeśli by zasysalo ciągle - 0.5 - 0.6 bara, to wtedy winne turbo lub sama grucha, jeśli nie będzie podciśnienia wtedy szukać w wezach lub samym N75...

Geometria zacina się najczęściej w pozycji max doładowania, rzadko raczej na niedoladowanie... 

Zrób test BS 011

I jak możesz jeszcze log 003+008+011 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam vacuometra. 

Węże od podciśnienia wymienione, gdzie patrzeć, żeby sprawdzić vacum pompę. Wrócę z pracy to dorobię logów, na każdej grupie podczas logów poczekać minute?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kirpo napisał:

na każdej grupie podczas logów poczekać minute?

003+008+011  to jeden log tylko trzech grup jednocześnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz czasami wrażenia że i hamulce są słabsze? 

Co do kroćca to za silnikiem:

3+8+11 logi dynamiczne, żeby było widać co się dzieje wtedy z przepływem powietrza... 

BS011 to nastawy podstawowe Basic Settings. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód podciśnieniowy od serwa zauważyłem, że jak lekko się go dotknie to syczy powietrze ten od ściany grodziowej co idzie do vacum pompy (chyba). Kolega ostatnio jechałem nim gdy było wszystko dobrze to obawiał się, że nie wyhamuje. Więc tak hamulce nie reagują jakoś super. 

Edytowane przez Kirpo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tu jest zapewne problem, bo to jest wspolny układ podciśnieniowy... Musisz to doszczelnic. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam  logi co można z nich wywnioskować?
Dynamiczne 003+008+011:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Błąd:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum


Oraz basic settings błąd:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Basic settings dobrze:
 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez Kirpo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a sprawdzałeś te nieszczelności ? Ten króciec ?

Ewidentnie brak sterowania turbo (log mi był potrzebny do MAF, no i MAF też niski przy niskim MAP) 

Tylko teraz tak patrzę, te wszystkie logi z niedoładowaniem, robione były pewnie w trybie awaryjnym ? ? ? 

1 log, który wrzuciłeś nie wygląda jakoś źle, jest mocny overboost na początku, ale potem N75 ładnie sobie radzi i ciśnienie jest w miarę stabilne...

I za każdym razem pojawia się błąd nr 17965 ? ? ?

Jesteś w stanie zrobić takiego loga 003+011, w którym jadąc przejdzie Ci w tryb awaryjny ? ? ? 

Bo jeśli tak jest, to @przem8 miał od początku rację i tu raczej będzie geometria do czyszczenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne jest też trochę to, że piszesz, że auto musi odstać swoje, żeby wróciło do normaności... zazwyczaj po zgaszeniu i odpaleniu wszystko powinno wrócić do normy...

Chyba, że to kwestia rozgrzania turbo i gaszenie nic nie daje i odrazu po mocniejszym depnięciu znowu jest overboost...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem, wygląda dobrze. Brat ma takie samo Audi i również sprawdzałem u niego jest tak samo. 

Błąd 17964 tylko ten się pojawia za każdym razem się pojawia. 

Log gdzie jest źle to był robiony gdy już auto nie chciało jakoś bardzo przyspieszać ale jeszcze coś tam pompowało i przy większych obrotach wpadł w tryb awaryjny to wtedy już zero przyspieszenia log 003+008+011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję to jakoś wytłumaczyć. 

Pierwsza opcja:

Auto dopiero co odpalone spokojna jazda silnik się rozgrzewa czuć delikatnego muła ale jak łapie temperaturę i już jest na 5 biegu chwilę się na nim pojedzie to czuć, że wszystko jest dobrze na każdym biegu później ma moc. 

Druga opcja:

Auto dopiero co odpalone i testowo chcę zobaczyć czy znowu złapie muła to w ogóle nie chcę przyspieszać i wpada w tryb awaryjny 2300 obrotów obojętnie który bieg lub 110-120km/h.

Przy gaszeniu czuć mocne zabujanie budą. Gdy jest dobrze tego nie ma. 

I trzecia opcja: Jedzie normalnie wszystko ładnie pompuje i nagle tryb awaryjny. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gdzie jest źle...

Log potrzebny gdzie jest moc - jedziesz, dajesz w palnik i odcina... żeby było widać to przeładowanie, które powoduje przejście w tryb awaryjny...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kirpo napisał:

Przy gaszeniu czuć mocne zabujanie budą. Gdy jest dobrze tego nie ma. 

No to to może być oznaka słabego podciśnienia, bo nie działa klapa gaszącą...

Wszystko mi się tu gryzie... Logika mówi niedoładowanie.... błąd wskazuje przeładowanie... 

Jeden dobry log, gdzie jest dobrze i przechodzi w tym logu w tryb awaryjny by wyjaśnił wszystko... postaraj się coś takiego zrobić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra to spróbuję to zrobić gdy jest dobrze i wpada w tryb awaryjny. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...