kubas142 Opublikowano 28 Lipca 2019 Opublikowano 28 Lipca 2019 Cześć, wykonałem w moim a4 b5 1.8T podstawową diagnozę błędów silnika. Oto co otrzymałem. Proszę o pomoc i wskazówki od czego zacząć. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 906 018 K Component and/or Version: 1.8L R4 5VT G 0005 Software Coding: 05001 Work Shop Code: WSC 11111 10 Znalezione: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit P1548 - 35-10 - - - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-10 - - - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-10 - - - Intermittent
przem8 Opublikowano 29 Lipca 2019 Opublikowano 29 Lipca 2019 (edytowane) Na pewno masz aeb? Z tego co kojarzę to tam nie ma drugiej sondy, tej za katalizatorem. Wypadanie zapłonów, mogą być cewki albo padają wtryskiwacze gazowe. Błąd ubogiej mieszanki to pewnie przez źle wystrojone lpg i błąd od drugiej sondy czyli uwalona sonda lub coś z instalacją do niej. Poza tym standardowy komplet logów dla 1.8t. Prócz tego uszkodzony n75 lub też coś nie łączy. Edytowane 29 Lipca 2019 przez przem8
kubas142 Opublikowano 29 Lipca 2019 Autor Opublikowano 29 Lipca 2019 Tak racja mam silnik ANB. Skasowałem błędy i po około godzinnej ponownej jeździe wyskoczyły błędy: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent Dodam, że mam nową instalację gazowąi i faktycznie może być niewyregulowana. Wykonałem dzisiaj logi programem VAG-COM dla grupy 000 oraz dla 115 i 118 w dwóch seriach. Poniżej zamieszczam co otrzymałem, proszę o pomoc w analizie i wskazówki co do dalszej diagnozy. Widzę, że turbo nie doładowuje.
przem8 Opublikowano 29 Lipca 2019 Opublikowano 29 Lipca 2019 Do sprawdzenia druga sonda jak pisałem wcześniej. Do zrobienia reszta logów 2+33 i 3+20 na pb po kasowaniu błędów i do odcinki. Może coś namieszali przy montażu lpg. Logi wrzucaj na vaglogi.pl
kubas142 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Narazie nie sprawdzałem sondy nie miałem czasu. Wymieniłem wtyczkę na przewodzie do zaworu N75, gdyż była w złym stanie (połamana itp) i błąd odnośnie zaworu N75 się więcej nie pojawia. Pojawiają się natomiast błędy podane wcześniej czyli: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent 17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit P1548 - 35-10 - - - Intermittent Wykonałem ponownie w dwóch seriach LOGI dynamiczne na PB 002+033, 003+020, 115+118. Przed logami skasowałem błędy. Proszę o interpretację i porady. Dodatkowo przez przypadek wykonałem log 002+003 na LPG, który zamieszczam na samym dole w celach informacyjnych 1. seria 002+033 PB 2. seria 002+033 PB 1. seria 003+020 PB 2. seria 003+020 PB 1. seria 115+118 PB 2 seria 115+118 PB 1. 002+033 LPG
przem8 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Lpg masz mega ubogo ustawione, turbo tragicznie wstaje. Sprawdź dv. Błąd od n75 wskazuje, że nadal masz coś w przerwie jego zasilania albo jest uszkodzony. Logi do 6tys!! bo to bez sensu.
kubas142 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Z moich badań wynika, że dolot na turbo jest szczelny, po wymianie Wtyczki do N75 błąd odnośnie N75 się nie pojawia, zawór N75 też sprawdzony i działa poprawnie, gruszka sprawna, sztanga ładnie chodzi, DV na pewno sprawny - sprawdzany. Czy po wykonaniu logów jesteśmy w stanie stwierdzić co jest przyczyną tego że turbo nie doładowuje? Jestem laikiem w tym temacie a chciałbym poznać przyczynę i w miarę możliwości wykonać naprawę samemu. Jaki związek mają sondy z turbem? Nie miałem jeszcze czasu na ich sprawdzenie. Z góry dzięki za pomoc.
przem8 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Powtórz 2+33 i 115+118 do odcinki na pb oraz log 118 z odpiętą wtyczką od n75.
przem8 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, kubas142 napisał: Jaki związek mają sondy z turbem? Masz błąd od drugiej sondy, która sprawdza sprawność kata i nic do turbo nie ma. Jak ogarniesz auto na pb to jedź do tych od lpg żeby Ci to wystroili jak należy, bo tak jak jest teraz to być nie może. Edytowane 3 Sierpnia 2019 przez przem8
kubas142 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2020 Cześć, chciałbym odświeżyć temat. Turbo w moim 1.8T ANB nie dawało mi spokoju, sprawdziłem szczelność dolotu okazało się, że dolot miał małą dziurkę - wymieniłem na nowy. Niesprawny okazał się także DV - wymieniłem na nowy oryginał. Wydaje mi się jednak, że wciąż auto nie ciągnie tak jak powinno. Popiąłem auto pod VAG pokazują się błędy drugiej sondy. 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent Po skasowaniu błędów na rozgrzanym silniku zrobiłem logi na PB tak jak zalecał przem8. 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003+020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115+118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115+118 z odpiętą wtyczką N75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Bardzo proszę o pomoc w analizie logów odnośnie turbo, przypłwomierza oraz sondy. Będę bardzo wdzięczny.
przem8 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Jeśli chodzi o turbo to jest ok. Przepływka zaniża.
kubas142 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2020 Dzięki za szybka odpowiedz. Czy można prosić o jakieś wskazówki odnośnie przepływki? Co zrobić? Jak przeanalizować czy poprawnie działa? A czy wskazania lambdy są prawidłowe? Szukałem informacji na forach odnośnie lambdy ale nigdzie nie jest konkretnie wytłumaczone jak ja przeanalizować.
przem8 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Sonda nie pokazuje poprawnie przez mały przepływ. Prócz tego sporo cofa zapłon więc pasuje też zajrzeć do świec, pomierzyć kompresję, ewentualnie zajrzeć do kata. Jak masz od kogo to podmień przepływomierz lub kup nowy z boscha.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się