Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Słaby moment obrotowy i duże spalanie


hardy

Rekomendowane odpowiedzi

hmm no to chyba ja tez wkońcu sie pozbęde :) kata :)

i co mam go odkrecic od gorącej częsci T potem tam gdzies i co wywalic ze srodka wsztsko ??

mój jezdzi dobrze :) ale moze czas sie zainteresowac tematem mam juz 300 kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm jestem wręcz manualnie zdolny :) wiec mysle ze dam sobie rade jak przyjdzie na to pora :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, wracajac do tematu - zaprowadzilem dzis czworke do lakiernika, wiec dalsze dzialania dopiero za jakis tydzien. Mam nadzieje, ze wasze sugestie pomoga i odzyska moc ; ) Jezeli nie, bede dalej informowac o problemach.

Jak tylko odbiore swoja hybryde to sie pochwale co wymajstrowalem :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm no to chyba ja tez wkońcu sie pozbęde :) kata :)

i co mam go odkrecic od gorącej częsci T potem tam gdzies i co wywalic ze srodka wsztsko ??

mój jezdzi dobrze :) ale moze czas sie zainteresowac tematem mam juz 300 kkm

dokladnie odkrecasz 3 sruby od turbiny , a potem za katalizatorem tez sa trzy sruby , potrzebna pomoc osoby drugiej zeby nakretki trzymala bo lubia sie obkrecac , ja w b5 wyjąłem jeszcze puche z fitrem powietrza i wyjąłem góra kata, potem dluto w reke i wydlubałem wszystko ze srobka i wysypalem do kartonu i opchnołem za 60 pln ,potem skrecilem wszystko i tyle ,wymieniłem dwie nakretki bo były lekko obrobione , pamietaj zeby miedziane były , nic głosniej nie jest moze leciutko swist turbiny slychac ale fura od 1500 obrotow zbiera sie jak szalona teraz, taki banan na twarzy jak po wyjezdzie od witka po modzie , taka roznica jest, zobaczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dieslu głośnośc :) bez jaj :) to sie nie kręci do 7 tys :)

ja zostawie pewnie pusze albo kupie na allegro nowego kata ;) znaczy uzywke :) nie nówke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak tego nikt nie zauważył ale w aucie jest jeszcze problem z rozrządem, kąt sychroizacji jest żle ustawioy i bardzo się rozchodzi na wysokich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupuj uzywki bo nie warto , wywal srodek i tyle, w nowszych furach chłopaki kata usuwają , jak jest turbina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak tego nikt nie zauważył ale w aucie jest jeszcze problem z rozrządem, kąt sychroizacji jest żle ustawioy i bardzo się rozchodzi na wysokich obrotach.

To prawda. Trzeba go troche skorygować, ale nie jest to krytyczne.

PS. Na wysokich ZAWSZE będzie się rozjeżdżał ponad dopuszczalne wartosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak tego nikt nie zauważył ale w aucie jest jeszcze problem z rozrządem, kąt sychroizacji jest żle ustawioy i bardzo się rozchodzi na wysokich obrotach.

To prawda. Trzeba go troche skorygować, ale nie jest to krytyczne.

PS. Na wysokich ZAWSZE będzie się rozjeżdżał ponad dopuszczalne wartosci.

Nie zawsze w moim silniku max co się rozchodzi to 0,6-1,1 przy 4-4,5 tyś obrotów. Tylko stare AWX-y i AVF-y miały troszke inny rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...