boberek 4 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 hmm no to chyba ja tez wkońcu sie pozbęde kata i co mam go odkrecic od gorącej częsci T potem tam gdzies i co wywalic ze srodka wsztsko ?? mój jezdzi dobrze ale moze czas sie zainteresowac tematem mam juz 300 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hardy 0 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Najlepiej przyjacielu oddac do warsztatu gdzie trudnia sie w tlumikach itp. Taki Pan zalozy Ci wtedy strumiennice, dzieki ktorej auto nie stanie sie glosniejsze. : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 hmm jestem wręcz manualnie zdolny wiec mysle ze dam sobie rade jak przyjdzie na to pora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hardy 0 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Dobra, wracajac do tematu - zaprowadzilem dzis czworke do lakiernika, wiec dalsze dzialania dopiero za jakis tydzien. Mam nadzieje, ze wasze sugestie pomoga i odzyska moc ; ) Jezeli nie, bede dalej informowac o problemach. Jak tylko odbiore swoja hybryde to sie pochwale co wymajstrowalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 hmm no to chyba ja tez wkońcu sie pozbęde kata i co mam go odkrecic od gorącej częsci T potem tam gdzies i co wywalic ze srodka wsztsko ?? mój jezdzi dobrze ale moze czas sie zainteresowac tematem mam juz 300 kkm dokladnie odkrecasz 3 sruby od turbiny , a potem za katalizatorem tez sa trzy sruby , potrzebna pomoc osoby drugiej zeby nakretki trzymala bo lubia sie obkrecac , ja w b5 wyjąłem jeszcze puche z fitrem powietrza i wyjąłem góra kata, potem dluto w reke i wydlubałem wszystko ze srobka i wysypalem do kartonu i opchnołem za 60 pln ,potem skrecilem wszystko i tyle ,wymieniłem dwie nakretki bo były lekko obrobione , pamietaj zeby miedziane były , nic głosniej nie jest moze leciutko swist turbiny slychac ale fura od 1500 obrotow zbiera sie jak szalona teraz, taki banan na twarzy jak po wyjezdzie od witka po modzie , taka roznica jest, zobaczysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hardy 0 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Dziwne, bo znajomy robil dokladnie tak samo i pozniej szybko strumiennice zakladal, bo glosnosc byla nie do zaakceptowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 w dieslu głośnośc bez jaj to sie nie kręci do 7 tys ja zostawie pewnie pusze albo kupie na allegro nowego kata znaczy uzywke nie nówke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Nie wiem jak tego nikt nie zauważył ale w aucie jest jeszcze problem z rozrządem, kąt sychroizacji jest żle ustawioy i bardzo się rozchodzi na wysokich obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hardy 0 Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 yyyy.. nie strasz mnie ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 nie kupuj uzywki bo nie warto , wywal srodek i tyle, w nowszych furach chłopaki kata usuwają , jak jest turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Nie wiem jak tego nikt nie zauważył ale w aucie jest jeszcze problem z rozrządem, kąt sychroizacji jest żle ustawioy i bardzo się rozchodzi na wysokich obrotach. To prawda. Trzeba go troche skorygować, ale nie jest to krytyczne. PS. Na wysokich ZAWSZE będzie się rozjeżdżał ponad dopuszczalne wartosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Nie wiem jak tego nikt nie zauważył ale w aucie jest jeszcze problem z rozrządem, kąt sychroizacji jest żle ustawioy i bardzo się rozchodzi na wysokich obrotach. To prawda. Trzeba go troche skorygować, ale nie jest to krytyczne. PS. Na wysokich ZAWSZE będzie się rozjeżdżał ponad dopuszczalne wartosci. Nie zawsze w moim silniku max co się rozchodzi to 0,6-1,1 przy 4-4,5 tyś obrotów. Tylko stare AWX-y i AVF-y miały troszke inny rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się