Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVF brak mocy


patrykgufi

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli jest nieszczelność to nie na wężykach podciśnienia, a na rurach powietrznych... Tak jak Piotr pisał przejrzyj węże od turbo do kolektora. 

Jeśli jest w ogóle, to będzie trudno znaleźć bo będzie dość mała, może jakieś pęknięcie na wężu, może niedokręcona opaska na rurze... 

Lecisz od turbo, pod spód na pas przedni poprzez intercooler, do góry na rurę plastikową, potem EGR i do kolektora...

Szukaj zapoconych miejsc od oleju, zazwyczaj tam gdzie olej, tam i nieszczelność...

08545976406fa5e9f0908ac0ed0f.jpg

Twoja przepływka jest raczej sprawna. Na razie jej nie psikaj ani nic z tych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za pomoc, bede informował jak cos wynajde. A swoją drogą nie wodzi was że blad MAF wyskakuje dopiero jak wydrukowałem PD i ma troszke więcej mocy od dołu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób od niczego log basic settings grupy 003, będzie widać jak mierzy MAF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się w końcu zrobić ten log :

 

LOG.MALONETUNING.COM

sorki ale vaglog i vaglogger nie czyta moich logow i znalazłem taką stronkę. Mam nadzieję że da się coś odczytać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełączanie EGR działa poprawnie, obniża masę zasysanego powietrza, ale odczyty na jałowym i tak są za wysokie... 

Masz jakiś wcześniejszy log tego auta ? ? ? Nie kombinował nikt z tą przepływką ? ? ? Nie jest podmieniana ? Albo ten tuner zmienił programowo jej wskazania... Tu znowu by pomogło wgranie serii... 

Tej nieszczelności szukałeś ? ? ? Powinno być widać gdzieś na wężach te ślady oleju...najczęściej wąż "S" turbiny albo sam intercooler...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45aad9f90a86788118805
http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45af29f90a86788118806
http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45b339f90a86788118807
http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45b5f9f90a86788118808
http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45b809f90a86788118809
http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45ba99f90a8678811880a

tu mam jakies starsze, robione po awarii ale jeszcze przed  regulacja PD'ków gdy bląd MAF jeszcze nie wyskakiwał.
Niestety nie miałem jeszcze możliwości poszukać tych nieszczelności.
Jak ogarne jakiegoś tunera to popytam o tą serię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych logach wskazania MAF są poprawne, ale turbina jak wolno wstawała, tak wstaje nadal...

Seria pomaga o tyle, że masz jakiś punkt odniesienia... bo w programie nikt z nas nie wie, jakie Ty masz tam boost target, n75 duty cycle map itd... i nie wiadomo tak naprawdę czy wolne wstawanie turbo to źle zrobione mapy, czy coś nie tak ze sterowaniem samej turbiny... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobieżnie obadałem przewody podciśnienia, na oko nie widać uszkodzeń. A czy jeśli byłaby nieszczelność w dolocie to auto nie powinno wtedy kopcić na czarno?  U mnie nie ma żadnych niepokojących objawów poza brakiem mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody podciśnienia? 

Miałeś grube rury dolotowe sprawdzić... 

Nieszczelnosć tak, powinien kopcić, tyle że u Ciebie nie jest duża prawdopodobnie, bo nawet turbo potrafi jeszcze swoje po czasie dmuchnąć... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj na mysli miałem dolot wlaśnie sorki? narazie sprawdzałem niedokładnie, przy odrobinie czasu zrobię do jak należy.

A tak z ciekawości, czy u Ciebie na jałowym biegu jak dodajesz gazu, to obroty zwiększają się i opadają z większą ochotą gdy masz wciśnięte sprzęgło niż na niewciśniętym? Czy nie ma różnicy? Wiem że skrzynia stawia jakiś opór ale wydawało mi się że na luzie nie powinno tak być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co znalazlem ruszajacy sie wąż, nie dolega tak jak powinien, ma luz. Jest tez zasyfiony od zewnatrz strasznie syfem i nie czuć by przez tą szczeline coś syczalo.

20190808_123237.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest raczej standard w AVF, lepiej wejdź do kanału i od spodu patrz węże, turbiny, intercoolera... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...