Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVF brak mocy


patrykgufi

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, prosze o zerkniecie na logi: 

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

Ogólnie auto nie mialo mocy po wymianie uszczelnien na PD.  Teraz po wyregolowaniu PD auto ma lepszy dół ale dalej duzo mu brakuje. Po wyregulowaniu wyskakuje blad : 16485 Mass air flow sensor G70. Da sie go usunac ale wraca. Odłączałem przeplywke i wtedy w ogole ledwo jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wgraj jak najszybciej serię i dopiero próbuj coś robić... 

I raczej nie mówiłbym tu o spadku mocy, bo cały czas MAF i MAP na max wartości masz... Nie łapie Ci trybu awaryjnego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, caly czas jedzie tak samo. Poprzedni właściciel mówił że robił Czipsa jakiegos i auto naprawde wgniatalo w fotel. Jak mam wrocic do serii? Mogę to samemu zrobic przez kabelek i demo vag com?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie zrobisz sam przez vag czy vcds. Musisz mieć odpowiedni interfejs, typu Galetto, MPPS, do tego znaleźć odpowiedni ori soft... Chyba taniej i szybciej będzie podjechać do tunera i wgrać serię... 

Jak Ty przy takim doładowaniu twierdzisz, że to auto nie jedzie, to chyba za wiele oczekujesz od jednostki 1.9 na seryjnych gratach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto w porownaniu do stanu przed grzebaniem przy wtryskach jest zamulone. 90-cio konny tdi lepiej sie zbiera. Kilka mechanikow grzebalo juz przy tym i kazdy rozkladal rece, dopiero oststnio napotkalem goscia ktory wyregulował mi wtryski i cos sie poprawilo. powiedzial tez zebym kupil urzywki jak moc po 200km nie wroci i wymienil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć log statyczny z grupy 013+018+023

Do tego 001+013+023 dynamiczny

Statyczny 004 

Statyczny 007

Dynamiczny 001+011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to nowe logi:

dynamiczne

VAGLOGGER.APPHB.COM
VAGLOGGER.APPHB.COM
VAGLOGGER.APPHB.COM

statyczne

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, według tych logów to to auto zapierdziela, mimo, że wydaje mi się że program wyzylowany... 

Jedynie co to korekcja 4 cylindra sporo na plus... 

No i turbo troszkę wolno wstaje, jakieś 6s...zazwyczaj zdrowe AVF ma jakoś do 3s...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak Tak nie jest, auto muli. To sam nie wiem za co się brać, błąd przeplywki wyskakuje, może czyścić? Czy od razu kupować wtryski i wymieniac jak mowi mechanik. Może geometria się zapiekla przez ten czas jak jezdzilem na zle ustawionych pompkach i to ona mało pompuje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pisze Ci przecież że zarówno MAP jak i MAF maja swoje graniczne max wartości, turbo pompuje swoje i do tego zasysa odpowiednio dużo powietrza (mierzonego przez maf=przeplywke) 

Gdyby wtryski nie dawały odpowiedniej dawki, to by nie było dynamiki spalin, turbo by nie osiągało żadnego ciśnienia itd... 

Druga sprawa 200KM ? , masz tam cokolwiek zmienione? Turbine? Wtryski? Wiekszy cooler? Bo jeśli nie to na seryjnych gratach to masz 160-170KM a nie 200...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graty ma seryjne, jest chip na 170KM ponoc zrobiony, a jedzie się teraz jakby miał może 70. To chyba zostanie mi narazie sie przyzwyczaić do emeryckiej jazdy.

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzales czy któreś koło nie chodzi ciężej? Nie trzyma nic? 

@piotrsob1 wspomozesz w temacie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem, wszystkie lekko chodzą. Późno turbo wstaje ale tak mialo od początku, z tym ze przed awaria jak dochodziło do 2k obrotów i miałem za dużo gazu to az potrafił gubic trakcje. Teraz troszke ciągnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować skrócić ramię gruszki turbiny o pół obrotu, powinno wcześniej wstawać... 

Oczywiście po operacji log żeby zobaczyć co się dzieje... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozejrzyj się czy nie masz jakiejś nieszczelności w dolocie pomiędzy turbawką a kolektorem ssącym .

Jak na auto po wymianie uszczelniaczy na pompkach to korekcje lipa, albo się mecher nie przyłożył i sknocił robotę , albo jest jakiś problem z czwartą pompką lub jej gniazdem.

Zamień pierwszą pompkę z czwartą, sprawdzając dokładnie uszczelniacze pod kątem uszkodzeń i powierzchnie na pompkach i głowicy do których przylegają mosiężne podkładki ( czy nie ma na nich wżerów lub nagaru ).

Śrubki mocujące oczywiście nowe :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Rozejrzyj się czy nie masz jakiejś nieszczelności w dolocie pomiędzy turbawką a kolektorem ssącym .

No to by musiał do tego dobrze  kopcić :P

Przepływka swoje mierzy, ale gdzieś po drodze ucieka... 

Chociaż wydaje mi się, że przy nieszczelności nie osiągałoby tak wysokiego doładowania... 

On ma błąd z niezrozumiałego sygnału, mi się wydaje, że przez to, że jest cały czas max wartosc 1249.5

Duzo łatwiej by się to analizowalo przy wygranej serii... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.08.2019 o 11:30, kamil-vag napisał:

No to by musiał do tego dobrze  kopcić :P

Przepływka swoje mierzy, ale gdzieś po drodze ucieka... 

Chociaż wydaje mi się, że przy nieszczelności nie osiągałoby tak wysokiego doładowania... 

On ma błąd z niezrozumiałego sygnału, mi się wydaje, że przez to, że jest cały czas max wartosc 1249.5

Duzo łatwiej by się to analizowalo przy wygranej serii... 

No Batory to by był jakby nieszczelność była duża i nie osiągał by zakładanego doładowania :decayed:

Przy niewielkiej nieszczelności turbina jest w stanie uzyskać zakładane doładowanie , ale dopiero przy wyższych obrotach i obciążeniu.

Wtedy też wskazania przepływomierza będą zawyżone , a o takich właśnie wartościach , ( które są niemożliwe do osiągnięcia jak jest wszystko szczelne ) mówi opis błędu, a nie że dane z przepływki są niezrozumiałe.... :whistling: (mam nadzieje że tłumacz google coś nie pokręcił :P ).:)

Log.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze, Implausible Signal = Niewiarygodny, Niezrozumiały, Nieoczekiwany jeden ciort, chodzi o to samo, że dla ECU dane  z MAF są za wysokie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znajde czas to poszukam nieszczelnosci, macie jakis patent na ich szukanie? Niestety nie mam nikogo kto mialby TDIka zeby przeplywke podmienic ;/ a czytalem gdzies na ktoryms forum żeby jej nie czyscic sprayem do hamulcow czy wd40 wiec chyba sobie odpuszczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...