Darek_G Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Tak jak wcześniej koledzy pisali - sprawdź, czy rolka napinająca się nie przekrzywiła. Jeśli tak, to masz odpowiedź. Jak będziesz ją ewentualnie wymieniał, poszukaj od razu przyczyny jej zużycia, bo sama z siebie raczej się nie psuje, najczęściej winne jest właśnie sprzęgiełko w alternatorze, które stawia zbyt duży opór. Co do trzęsącego silnika, to podstawowa zasada - nie piłuj go wysokimi obrotami na biegu jałowym - jest wtedy nieobciążony i nie są to jego naturalne warunki pracy - wykonaj logi dynamiczne zgodnie z instrukcją i wrzuć na forum, a znający się na rzeczy klubowicze zrobią resztę
aju Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 zacznę od wymiany napinacza i paska :gwizdanie: a jak nie pomoże to poszukam przyczyny gdzieś indziej a zrobiłeś tak jak Ci mówiłem?
bartek723 Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Podobno w moim przypadku drgania powoduje koło pasowe wału korbowego trochę drogi gips jak to sprawdzić czy faktycznie jest ono walnięte????
Daimos Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Podobno w moim przypadku drgania powoduje koło pasowe wału korbowego trochę drogi gips jak to sprawdzić czy faktycznie jest ono walnięte???? Koło posiada tłumik drgań skrętnych i może powodować drgania
bartek723 Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Dzięki no to kaszanka 400zł poszło kurna :ranting1: Dziwne że nic na forum nieznajduje o tym kole ??? Ono jest dożywotnie nikomu nie padło wcześniej???
Daimos Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Dzięki no to kaszanka 400zł poszło kurna :ranting1: Dziwne że nic na forum nieznajduje o tym kole ??? Ono jest dożywotnie nikomu nie padło wcześniej??? Nikt nie ma z tym problemu ponieważ jest to trwały element i tylko pojedyncze przypadki się przytrafiają, natomiast jak jeszcze nie tak dawno miałem do czynienia z silnikami HDI francuskiej produkcji to tam uszkodzenia kół pasowych są na porządku dziennym i można tu mówić nawet o wadzie fabrycznej.
Gość jaarek_dpl Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 zacznę od wymiany napinacza i paska :gwizdanie: a jak nie pomoże to poszukam przyczyny gdzieś indziej a zrobiłeś tak jak Ci mówiłem? Aju jutro z rana tak zrobie [br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 22:48_________________________________________________no i stało się pękły oba paski rolka się uszczerbiła ajajaj paski już kupiłem tylko się teraz zastanawiam czy wymienić sama rolkę czy cały napinacz z rolką ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się