Grzegorzman Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 (edytowane) Proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu auto traci moc i zapala się sprężyną na desce. Dodam że nie zawsze. Czasami jadę 10km i nic A czasami nie da się jechać. Błędy na foto. Auto z 2015 roku. Przebieg 170tys. Błądy: P069700 - Napięcie odniesienia czujnika "C" przerwa - to pewnie będzie cieżko zlokalizowac ale może są jakieś pomysły? P227900 - nieszczelność w układzie ssącym - podejrzewam że ten bład jest główną przyczoną lub P040100 - układ recyrkulacji spalin za mały przepływ P010100 P13D600 P029900 P023700 dziś zrobiłem próbę i wykasowałem błędy po czym przegazowałem auto aż wyskoczył błąd i auto weszło w tryb awaryjny. Podpiąłem pod kompa i wyszedł jeden błąd tylko P227900 Edytowane 16 Sierpnia 2019 przez Grzegorzman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Zacznij od nieszczelnosci w układzie dolotowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorzman Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 (edytowane) byłem u mechanika. Podobno sprawdzał szczelność twierdzi że jest szczelny. mechanika diagnoza - kończy się turbo. Dla tego szukam sam co to może być. Bo coś mi się zdaje że turbo jest ok. Edytowane 16 Sierpnia 2019 przez Grzegorzman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorzman Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Odkrecilem rure którą jest pomiędzy turbo A interculerem Ta co jest w części plastikowa i gumowa. Wygląda na ok. Co jeszcze sprawdzić? Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mustang-92 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Znajdź sobie na Youtube taki filmik tytuł Samodzielna kontrola szczelności układu dolotowego #101_Napraw Ja u siebie miałem podobne błędy i wyszło że właśnie miałem przetarcie na opasce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorzman Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Ja mam ta rurę wyciągnięta. Cała ja odkrecilem i jest cała. Dla tego pytam czy w tym modelu gdzieś indziej powinienem szukać. Bo wg mnie z tego co widzę jest tylko jedna rura. U mnie ta rura wygląda tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mustang-92 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Musisz posprawdzać wszystkie przewody powietrzne podciśnienia doładowania spróbuj tym sposobem z filmu Ja u siebie wyjąłem cały filtr powietrza i rurę do turbiny turbinę zaślepiłem kapslem od spraya tak jak na filmie idealnie pasują a powietrze podałem też przez czujnik ciśnienia doładowania na głównej rurze pomiędzy intercoolerem a kolektorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorzman Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Ok jestem o dwa kroki dalej ale nadal ciemny. Podziękowania dla mustanga sposób bardzo dobry. Sprawdziłem szczelność i układ jest szczelny czyli nigdzie nie słychać żeby syczalo. Wyczyszczony egr od razu. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?? Jutro zrobię jeszcze ten sam myk z powietrzem ale kupiłem płyn do sprawdzania szczelność i i popsikam na cały układ. Dodatkowo jutro kupię filtr powietrza i go wymienię. Wszystko co mogłem zrobiłem. Co ciekawe dziś 4 razy wyjechałem autem zrobiłem pewnie z 40km. Już się cieszyłem że wszystko jest ok i pojechałem na myjnie i stacje. Wyjechałem że stacji i dojechać nie mogłem bo co chwilę tryb awaryjny. Czemu raz jest ten błąd i co chwilę się załącza A raz to nie ma. Może to jakaś elektronika? Może jakiś czujnik? Ma ktoś jakiś pomysł czy tylko ASO?? A jest możliwe że przyczyną jest wadliwy czy zacinajacy przepływomierz? A więc autko wyladowalo w ASO. Po wstępnej diagnozie wyszło czujnik doladowania turbiny. Koszt czujnika 340zl plus diagnoza 400 zł. Trzeci dzień jazdy i na razie śmiga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadela Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Cześć właśnie u mnie pojawił się dokładnie ten sam problem . Czy mogę jakoś skontaktować się z Tobą telefonicznie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się