Lukasso1 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Cześć mam pytanie dotyczące awaryjnego wyłączania silnika podczas wypadku czy takie coś miało zastosowanie w a4 b6 2.5 tdi 180km kod silnika AKE. Miałem ostatnio przykry incydent wyjechałem w tył Iveco i przemieliło mi górę tzn po za kolektorem dolotowym uszkodzeniu uległo koło zębate glowicy pasek jest cały a koło w dwóch elementach. Jak sądzicie czy do wymiany będzie tylko koło czy raczej tłoki spotkały się z zaworami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Uderzeniówka jest na pokładzie, ale przy takiej kolizji raczej nie wystrzeliła- odcięłoby prąd w aucie. Może być niestety bałagan w głowicach myślę, że warto najpierw założyć koło, nowy pasek i sprawdzić kręcąc ręcznie wałem czy nie się blokuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasso1 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Dzięki niestety masz rację lewa głowica do roboty 10 zębów na pasku zmieliło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się