Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Audik Armiego - koniec przygody - SPRZEDANE


Armi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja się nie znam ale też mi się wydaje w miarę ok.

Czekam aż się bateria w aparacie naładuje i zrobię więcej zdjęć żeby znawcy mogli ocenić jego stan :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie znam ale też mi się wydaje w miarę ok.

Czekam aż się bateria w aparacie naładuje i zrobię więcej zdjęć żeby znawcy mogli ocenić jego stan :wink4:

Tłoczyska ciężko wchodzą i ładnie równo wychodzą :?: Jeśli tak to jest ok :wink4: Albo ktoś go wypucował ładnie albo był bardzo mało używany :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz sprawdzę, gwint jeździł po niemieckich drogach.

W PL został praktycznie od razu wymieniony. Taki czysty to on nie jest :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie :kox:

2n7pnqo.jpg

i5arzq.jpg

vnfn2d.jpg

pięknie :good:

wyczyścisz, posmarujesz, dokupisz odboje i będzie malyna na lato :kox: fajny zakup jak za taką kasę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa :gwizdanie:

i oddam do regeneracji przednie :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden cieknie, drugi tak jakby nie odbija.

Facet mówi, że u niego było dobrze. I dobrze się jeździło.

Sprawny:

P1360237.jpg

Niesprawny:

P1360235.jpgP1360239.jpg

P1360238.jpgP1360234.jpg

Porównanie:

P1360233.jpg

[br]Dopisany: 16 Luty 2011, 18:22_________________________________________________Byłem u mechanika.

Tylne amortyzatory ok, przedni jeden sprawny, drugi nie. Idą do regeneracji o ile sprzedający zwróci za to $$, pewnie tak zrobi bo już z nim na ten temat rozmawiałem.

Amortyzator uszkodził się w śmieszny sposób, górna nakrętka nie była dokręcona i do środka dostawała się woda i brud.

Wylałem wodę,wyczyściłem wkład i już było prawie ok. Na końcu okazało się, że wkład amortyzatora ma malusieńką dziurkę dosłownie milimetr na milimer i po dociśnięciu amortyzatora otworem sączy się olej.

Jutro jadę dziurkę zaspawać, jak się uda to wysyłam amorytyzatory do regeneracji (200zł za komplet na przednią oś).

Wyjdzie mnie to taniej niż nowy gwint ta-technix i przynajmniej będę wiedział co mam.

Tak jak mówiłem, całe życie pod górkę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat: armistead Dzisiaj o 15:24

Nareszcie kox

za***isty dywan kox

trzeba patzrec gdzie sie foty robi... mi juz sie do poscieli doczepili jak Klimatronik i radio połozyłem na łozku

:gwizdanie:

BTW Teraz bedzie Niska :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przejmuję się tym bo to nie mój dywan :wink4:, tylko teściów :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przejmuję się tym bo to nie mój dywan :wink4:, tylko teściów :decayed:

Szkoda myslalem, że z Krychą walczycie o to kto ma bardziej wypasiony dywan :polew::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie będę się bawił w regenerację, sama regeneracja z 300zł plus paliwo. Do tego odboje itd.

Kupuję nówkę SuperSport (zależy mi na tym prawie 1be w zimę), Raceland ma za małą regulację :disgust:

http://cgi.ebay.pl/Supersport-Gewindefahrwerk-AUDI-A4-Limo-Avant-B5-95-99-/170598827947?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item27b87b87ab#payId

Podejdzie to do mojego auta, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie będę się bawił w regenerację, sama regeneracja z 300zł plus paliwo. Do tego odboje itd.

Kupuję nówkę SuperSport (zależy mi na tym prawie 1be w zimę), Raceland ma za małą regulację :disgust:

http://cgi.ebay.pl/Supersport-Gewindefahrwerk-AUDI-A4-Limo-Avant-B5-95-99-/170598827947?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item27b87b87ab#payId

Podejdzie to do mojego auta, prawda?

Z tego co widze powinno podejsc, ja kupilem wlasnie od maxxtune :good: dzis wyslali mi paczke ;)

Jakbys chcial gwint z jeszcze lepszym zakresem regulacji np. 0-80mm to znalazlem lowtec-a ;)

http://cgi.ebay.de/Lowtec-Gewindefahrwerk-9-1-AUDI-A4-B5-incl-Avant-/300527020963?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item45f8ce6ba3#ht_1759wt_907

http://cgi.ebay.de/Lowtec-Gewindefahrwerk-9-2-AUDI-A4-B5-incl-Avant-94-00-/280631039590?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item4156e9d666#ht_1741wt_907

http://www.lowtec.eu/coilover.html

Ten drozszy jest chyba "lepszy" wg tabelki z ostatniego linku ;) niestety do polifta nie bylo HiLow-a na jebeju :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plastuch pisał, że na tym gwincie miał -80mm w lato :mysli:

Jak mierzyłem to część gwintu, po którym skręca się nakrętki ma jakieś 20cm. Ale nie wiem czy ma to jakieś znaczenie.

Pewnie bym regenerował ten, który kupiłem gdyby dziadek, który robił regenerację za 100zł nie zawiesił działalności. Najtańsza regeneracja jaką znalazłem za 150zł za sztukę. Doliczyć paliwo (100km w jedną stronę), odboje, osłony to mam prawie nowy gwint. Szkoda zachodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mial -80 na supersporcie ? hm ciekawe, jak wytrzymasz bez gwintu jeszcze 1,5-2tyg to zdam Ci relacje ja kten supersport sie zachowyuje :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mial -80 na supersporcie ? hm ciekawe, jak wytrzymasz bez gwintu jeszcze 1,5-2tyg to zdam Ci relacje ja kten supersport sie zachowyuje :hi:

Wytrzymam, opony na lato kupiłem, więc się pozbyłem $$ :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko jak tylko paczka przyjdzie i dopadne mechanika to napisze jak sie na tym jezdzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...