Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

A4 bierze olej i kopci


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem tu nowy mam problem moje a4 2.0 tdi z  2006r kopci na biało dym śmierdzi zauważyłem że ubywa olej rok temu został wymieniony rozrząd płyn chlodniczy jest cały czas ok mechanik powiedział że turbo leje po regeneracji dalej kopcila ostatnio pękł wąż od turbo i intercoolera zalał pół silnika miał ktoś taki przypadek proszę o pomoc dodam że moc jest itp 

Opublikowano

Jakby turbo olej paliło dym byłby niebieski do swego. Czym zalalo silnik po pęknięciu węża do ic? Skoro tam powinno być tylko powietrze? 

 

Opublikowano
6 godzin temu, karol1981 napisał:

Jakby turbo olej paliło dym byłby niebieski do swego. Czym zalalo silnik po pęknięciu węża do ic? Skoro tam powinno być tylko powietrze? 

 

Karol silnik był zalany olejem aż kapoło na podłogę w garażu z tad moje pytanie i śmierdzi dodam że auto kopci znacznie gdy chwilę postoi np na czerwonym ,później gaz i leci dym aż Siwo z tyłu po chwili spokój jak już wyrzuci to z siebie ale znów na min postoju to samo

Opublikowano

To turbo rzyga olejem i pewnie na 2 strony stąd olej w dolocie ,na wydechu pewnie to samo dlatego kopci.sprawdz luzy na wirniku turbiny .

Opublikowano
1 minutę temu, karol1981 napisał:

To turbo rzyga olejem i pewnie na 2 strony stąd olej w dolocie ,na wydechu pewnie to samo dlatego kopci.sprawdz luzy na wirniku turbiny .

Dzięki będę szukał przyczyny dodam że niedawno jak kopcila to mechanik regenerował turbo bo mówił że leje olej ale po tej operacji nie dało to efektu chyba że jest takim hirurgiem i poplynełem a robiłem kilka rzeczy więc zarobił

Opublikowano

A dawno robiłeś to turbo, może dolot nie wyczyszczony ? a  w wydechu jeszcze stary olej jest i się spala .

Ja ostatnio na turbie zrobiłem 2000 km i się po sofcie wirnik wyluzował , a cały środek nowy był w turbinie

Opublikowano
1 minutę temu, karol1981 napisał:

A dawno robiłeś to turbo, może dolot nie wyczyszczony ? a  w wydechu jeszcze stary olej jest i się spala .

Ja ostatnio na turbie zrobiłem 2000 km i się po sofcie wirnik wyluzował , a cały środek nowy był w turbinie

Turbo robiłem ok 8mcy temu też mówił mi że napewno jest olej jeszcze w wydechu ale po takim czasie napewno bym go wypalił noi zauwazalny spadek oleju . a jak sprawdzić luz na wirniku ?sam w garażu to sprawdzę? Bo i tak będę zaraz sciagał ten wąż od intercoolera i sprawdzę czy jest mokry 

Opublikowano

Zdejmij tipa czyli rure od filtra powietrza do turbiny i złap za wirnik sprawdz co się z nim dzieje .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...