Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszkodzony przepływomierz?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadamy audi a4 b6 1.8t avj 150km 2002r. Moim problem są czasami falujące obroty zwłaszcza po szybszej jeździe. Ostatnio zrobiłem test przepływomierza. Podczas jazdy włączyłem vaga, wszedłem w bloki pomiarowe 002. I w ostatnim okienku przy 6000tys obrotów i trzecim biegu pokazało się najwięcej 95g/s. Czy to dobrze? Kiedyś czytalem, że powinno być ok.120. proszę o poradę. Pozdrawiam :) i z góry dziękuję wszystkim.

Opublikowano

Tak, W avj 150km powinno być 120g/s PRZY 6000 

Opublikowano

Witam ponownie. Wymieniłem przepływomierz na firmy Bosch. Teraz przy 6000tyś obrotów sobie skacze, 12, 15 i maksymalnie pokazało 17g/s. Niestety jeśli chodzi o obroty to dalej jest tak samo. Przy schodzeniu z obrotów obroty sobie podskakują tak z 3/5 razy poczym się stabilizują. Nie mam pojęcia co to może być. Błędów nie ma. Świece również były zmieniane ale w sumie to rok temu, jakieś 15tys km temu.

Opublikowano

Pokaż logi. Dobre nr przepływki?

Opublikowano

Jestem trochę zielony w tych sprawach ale zrobię jutro logi. Co do przepływomierza dobrano mi go po numerze Vin.

Opublikowano

Panowie dzisiaj pod wieczór wrzucę logi, jakbym chciał sprawdzić szczelność dolotu, turbo i ten przepływomierz to jakie grupy robić?

Opublikowano

Ciężko poszukać w dziale diagnostyka?

2+33, 3+20 i 115+118

Opublikowano

Witam, masz rację mogłem poszukać ale jestem od dwóch dni na forum i jeszcze wszystkiego nie ogarnąłem, postaram się żeby następnym razem być bardziej domyślny...

Logi są takie jaki mi podpowiedziałeś, niestety nie są do samej odciny ale do ok. 6000tys obrotów, niestety noc i deszcz nie były najlepsze do tak szybkiej jazdy. A teraz do rzeczy :

 

115-118 http://vaglogi.pl/log-115_118_46O1l9V.html

003-020 http://vaglogi.pl/log-003_020_F267dC.html

002-033 http://vaglogi.pl/log-002_033_wnI9ud0.html

 

Mam nadzieję, że teraz wszystko się wyjaśni, proszę Was o pomoc. Pozdrawiam.

Opublikowano

To są logi na benzynie? Przepływ w normie jak na avj. Turbo późno osiąga doładowanie. Sprawdź dv.

Opublikowano

To są logi na LPG, jutro mogę podać na PB, czy ten zawór mógłby mieć coś wspólnego z falującymi obrotami? Dodam, że jak czyściłem przepustnice to było tam trochę oleju i w rurze do inter też. Z okolic turbo również się poci gdzieś olej, zastanawiam się nad regeneracją. Ale najpierw chciałbym ogarnąć te obroty jest to strasznie irytujące. Obroty falują na gazie powiedzmy 8/10 razy gdy się zatrzymam i auto chodzi na biegu jałowym, a na benzynie również się czasami zdarzy ale tak powiedzmy 1/10 razy. Jak ją kupiłem to od razu założyłem instalacje LPG i się zaczęło... 

Opublikowano

Zrób 2+33 na pb i skasuj błędy wcześniej. Logi się robi na pb, bo nie diagnozujesz instalacji...

Opublikowano

Jasne, jutro podrzucę :) Dzięki za pomoc.

Opublikowano

Witam, przepraszam z góry za przerwę w temacie.. ale kabelek padł i czekałem aż nowy przyjdzie. Zrobiłem dzisiaj te logi na PB http://vaglogi.pl/log-002_033_38k4DT.html

 

Ale coś tutaj dziwnego wyszło chyba... dziewczyna siedziała obok i klikała start/stop. A z kolei ja się zapomniałem i zrobiłem "pół" loga na gazie.. Ale tam na końcu tabeli jest chyba prawidłowy zapis na PB od małych obrotów do 6000k+...

Opublikowano

Na pb wygląda przyzwoicie. Jeśli te wcześniejsze logi są na lpg to jest zalany i musisz to ogarnąć.

Opublikowano

Co to znaczy zalany? Źle wystrojona instalacja? Za bogata dawka?

Opublikowano

Za bogato pod obciążeniem, czyli źle wystrojone. Jedź do gaziarza, niech bierze laptopa i stroi podczas jazdy na korekty sondy.

Opublikowano

Powiem Ci, że od początku mam z nimi problemy. Po pierwsze jak podpinają pod kompa mi to auto to widzę wykres, na którym linia benzyny i gazu rozchodzą się. I w sumie tak jest od początku Pan sobie dodaje raz coś raz odpuści i po jakimś czasie wystroili ją tak, że w końcu nie pokazuje się check i bląd o składzie mieszanki.  Ale kreski i tak się rozchodzą. Mam tą instalacje na gwarancji.. ma ktoś radę jak sobie radzić z takimi "gazownikami" tfu..

Opublikowano

Mapki i te kreski w sterowniku lpg nie muszą się pokrywać i nigdy nie będą się pokrywać całkowicie w przypadku tego silnika. Mają być poprawne korekty dlugie i krótkie sondy. 

Mapki są dla turystów:P 

Mamy XXI wiek i stroi się instalacje z użyciem odczytu korekt po obd w tym przypadku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...