Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy AVJ Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Piszę ten post, gdyż potrzebuje pomocy w analizie logów dynamicznych mojej A4. Problem w tym, że wydaje mi się, iż nie "posiada" fabrycznych 150km. Może to moje subiektywne odczucie, dlatego też zrobiłem 2 logi dynamiczne tj. 002+033 oraz 115+118. Zwracam się z prośbą, co by jakiś dobry człowiek pomógłby mi w ich analizie, gdyż niestety jeszcze w tym temacie jestem zielony :) Z góry wielkie dzięki ;)

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

Edytowane przez Tokar333
Opublikowano

Logi robiłem dzisiaj, a błędy kasowałem z kolegą, który to miał niepełnego VAGa i nie było widać wszystkich błędów, lecz parę pamiętam. Był na pewno błąd z czujnika sprzęgła (jutro przychodzi - powoduje miedzygazy przy zmianie biegów), wypadanie zapłonu 2 i 3 cylinder (wg mnie pojedyńcze zdarzenie jeszcze przed zakupem),1-sza sonda lambda (tu niestety może być coś na rzeczy). Autem jeździłem na LPG, które jeszcze nie prowadziłem na regulację, także te błędy mogły się brać z tego. Były jeszcze jakieś 3 błędy, lecz jego VAG mi ich nie udostępnił. Po przejechaniu ok. 60km nie wróciło nic prócz sondy lambda. Wcześniej świecił się check, lecz teraz go nie widać

PS. Uprzedzam pytania - logi robione na PB po skasowaniu błędów ;)

Opublikowano

Turbo nie dmucha z jakiegoś powodu.

Opublikowano

Dzisiaj nie bardzo miałem czas, ale zdążyłem sprawdzić dwie rzeczy, o których przeczytałem na forum, a mianowicie czy odpięcie przepływki bądź n75 coś da. Niestety żadna z tych operacji nie dała pożądanego skutku. Z mojego przeglądania tematów wynika, że mam jeszcze przynajmniej dwie opcje: zawór DV bądź nieszczelność w dolocie, dlatego też mam zamiar zająć się tym jutro w jakiś sposób.

Opublikowano

Po odpieciun n75 powinno dmuchać 0,3 bara. Zrób takiego loga 118.

Dv do sprawdzenia również.

Opublikowano

Tak na spokojnie analizuje te logi i porównuje do innych tematów i coraz bardziej się martwię. Widzę, że większość parametrów z tych logów odbiega od normy. Sterowanie n75 na początku wynosi ok 40% a później leci na łeb. Z tego co wyczytałem to powinno być >90%. Spalanie stukowe także odbiega ostro od normy. Mimo wszystko najbardziej martwią mnie wskazania przepływki i dmuchane ciśnienie. Czy jest możliwe, aby te wszystkie składowe były powodowane przez 1 usterkę?

Opublikowano

Jak turbo nie dmucha to i przepływu nie będzie.

Opublikowano

Po wciśnięciu tłoczka i zatkaniu tego małego króćca podciśnienia tłoczek swobodnie wraca - czy dobrze wnioskuje, że DV do wymiany? Czy może to być powód problemów? Zaworek zamówię w poniedziałek w znajomym sklepie, we wtorek powinien już być na aucie.

Opublikowano

Jeśli opadając nie "zasysa" palca to do kosza. Zaworek tylko ori. Jeśli jest uszkodzony to ma wpływ ale nie wiem czy tylko on w tym przypadku.

Opublikowano

Logi po wymianie DV :

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...

 

 

Logi robione na PB, 3 bieg i tak jak przykazane 1500 -> 6000 

Opublikowano

Z turbo już ok, a wygląda że przepływka za mało mierzy. Szczelność dolotu do sprawdzenia kompresorem i jeśli szczelnie to do podmiany.

Opublikowano

Chciałbym prosić o ocenę aktualnych logów, gdyż z samochodem trochę roboty miałem (błąd n75, układ odmy, zawieszenie i inne) i chciałbym zobaczyć co jest jeszcze do poprawy ;)

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...

 

 

Opublikowano (edytowane)

Te logi to wszystkie na benzynie, statyczny 2+33 też?  Na jałowych ubogo, przepływu też brakuje trochę. Log 115+118 z odpiętą wtyczką od n75 też by się przydał

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Co do statycznego to nie jestem pewny czy nie był przypadkiem na LPG :| Postaram się zrobić go jutro razem z logami turbo z odpiętym n75. Samo n75 ostatnio wyciągałem, sprawdzałem szczelność i podłączałem na krótko. Wszystko było w porządku i od tego zabiegu nie miałem już błędu z n75

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...