Tokar333 Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 (edytowane) Witam. Piszę ten post, gdyż potrzebuje pomocy w analizie logów dynamicznych mojej A4. Problem w tym, że wydaje mi się, iż nie "posiada" fabrycznych 150km. Może to moje subiektywne odczucie, dlatego też zrobiłem 2 logi dynamiczne tj. 002+033 oraz 115+118. Zwracam się z prośbą, co by jakiś dobry człowiek pomógłby mi w ich analizie, gdyż niestety jeszcze w tym temacie jestem zielony Z góry wielkie dzięki Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Edytowane 10 Września 2019 przez Tokar333
Łukasz13 Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 Napisz jakie błędy byly przed logami.
Tokar333 Opublikowano 10 Września 2019 Autor Opublikowano 10 Września 2019 Logi robiłem dzisiaj, a błędy kasowałem z kolegą, który to miał niepełnego VAGa i nie było widać wszystkich błędów, lecz parę pamiętam. Był na pewno błąd z czujnika sprzęgła (jutro przychodzi - powoduje miedzygazy przy zmianie biegów), wypadanie zapłonu 2 i 3 cylinder (wg mnie pojedyńcze zdarzenie jeszcze przed zakupem),1-sza sonda lambda (tu niestety może być coś na rzeczy). Autem jeździłem na LPG, które jeszcze nie prowadziłem na regulację, także te błędy mogły się brać z tego. Były jeszcze jakieś 3 błędy, lecz jego VAG mi ich nie udostępnił. Po przejechaniu ok. 60km nie wróciło nic prócz sondy lambda. Wcześniej świecił się check, lecz teraz go nie widać PS. Uprzedzam pytania - logi robione na PB po skasowaniu błędów
przem8 Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 Turbo nie dmucha z jakiegoś powodu.
Tokar333 Opublikowano 11 Września 2019 Autor Opublikowano 11 Września 2019 Dzisiaj nie bardzo miałem czas, ale zdążyłem sprawdzić dwie rzeczy, o których przeczytałem na forum, a mianowicie czy odpięcie przepływki bądź n75 coś da. Niestety żadna z tych operacji nie dała pożądanego skutku. Z mojego przeglądania tematów wynika, że mam jeszcze przynajmniej dwie opcje: zawór DV bądź nieszczelność w dolocie, dlatego też mam zamiar zająć się tym jutro w jakiś sposób.
przem8 Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 Po odpieciun n75 powinno dmuchać 0,3 bara. Zrób takiego loga 118. Dv do sprawdzenia również.
Tokar333 Opublikowano 12 Września 2019 Autor Opublikowano 12 Września 2019 Tak na spokojnie analizuje te logi i porównuje do innych tematów i coraz bardziej się martwię. Widzę, że większość parametrów z tych logów odbiega od normy. Sterowanie n75 na początku wynosi ok 40% a później leci na łeb. Z tego co wyczytałem to powinno być >90%. Spalanie stukowe także odbiega ostro od normy. Mimo wszystko najbardziej martwią mnie wskazania przepływki i dmuchane ciśnienie. Czy jest możliwe, aby te wszystkie składowe były powodowane przez 1 usterkę?
przem8 Opublikowano 12 Września 2019 Opublikowano 12 Września 2019 Jak turbo nie dmucha to i przepływu nie będzie.
Tokar333 Opublikowano 13 Września 2019 Autor Opublikowano 13 Września 2019 Po wciśnięciu tłoczka i zatkaniu tego małego króćca podciśnienia tłoczek swobodnie wraca - czy dobrze wnioskuje, że DV do wymiany? Czy może to być powód problemów? Zaworek zamówię w poniedziałek w znajomym sklepie, we wtorek powinien już być na aucie.
przem8 Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Jeśli opadając nie "zasysa" palca to do kosza. Zaworek tylko ori. Jeśli jest uszkodzony to ma wpływ ale nie wiem czy tylko on w tym przypadku.
Tokar333 Opublikowano 17 Września 2019 Autor Opublikowano 17 Września 2019 Logi po wymianie DV : Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Logi robione na PB, 3 bieg i tak jak przykazane 1500 -> 6000
przem8 Opublikowano 17 Września 2019 Opublikowano 17 Września 2019 Z turbo już ok, a wygląda że przepływka za mało mierzy. Szczelność dolotu do sprawdzenia kompresorem i jeśli szczelnie to do podmiany.
Tokar333 Opublikowano 15 Listopada 2019 Autor Opublikowano 15 Listopada 2019 Chciałbym prosić o ocenę aktualnych logów, gdyż z samochodem trochę roboty miałem (błąd n75, układ odmy, zawieszenie i inne) i chciałbym zobaczyć co jest jeszcze do poprawy Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...
przem8 Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 (edytowane) Te logi to wszystkie na benzynie, statyczny 2+33 też? Na jałowych ubogo, przepływu też brakuje trochę. Log 115+118 z odpiętą wtyczką od n75 też by się przydał Edytowane 15 Listopada 2019 przez przem8
Tokar333 Opublikowano 15 Listopada 2019 Autor Opublikowano 15 Listopada 2019 Co do statycznego to nie jestem pewny czy nie był przypadkiem na LPG :| Postaram się zrobić go jutro razem z logami turbo z odpiętym n75. Samo n75 ostatnio wyciągałem, sprawdzałem szczelność i podłączałem na krótko. Wszystko było w porządku i od tego zabiegu nie miałem już błędu z n75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się