Grzegorz76 Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Ostatnio na allegro znalazłem taki zestaw do regeneracji maglownicy - http://www.allegro.pl/item582701707_przekladnia_maglownica_vw_passat_b5_audi_a4_zf.html - regenerował ktoś Was samodzielnie? Co o tym sądzicie, w sumie to nie może być jakaś czarna magia a 300zł piechotą nie chodzi. Pozdrawiam Poza tym, w razie niepowodzenia mogę im to odesłać i odliczą mi koszt tego zestawu od kosztu maglownicy po regeneracji.
macin87 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Witam ja regenerowałem maglownice w firmie Jan-mot koło Torunia u mnie w okolicy wszyscy mechanicy tam zawożą, taki mały garaż ma ten Pan, jak byłem u niego to przyjechał klient aż spod Wawy, na umówioną wymiany magla przy scenicu :)ja płaciłem coś koło 450zł, tez myślałem przed regeneracją zeby sam sobie uszczelniacze wymienić mi jak regenerował maglownice to powymieniał tylko uszczelniacze, oringi, wszystko co masz w zestawie, nic innego nie toczył, ani nie szlifował, a rozbieranie maglownicy, to nie jest takie trudne, musisz powoli to robić i dokładnie wydaje mi się ze to żadna filozofia a tu tak apropo : http://www.przekladnie-janmot.admoto.pl/
czaki22 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 po co uszczelniacc tylko ? pozatym jak sprawdzisz? regeneruj w firmie polecam firme z łodzi
macin87 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 uszczelniacze, zimeringi, oringi te gumki to musisz wymienic na nowe jak bedzie składane, nic innego tam w środku nie ma, 2 wałki gdzie przykręcasz końcówki kierownicze i 1 krótki co nim kręcisz, a firme poleciłem mu taka bo widze ze z kuj pom jest a sprawdzi hmm jak podłączy no z tym jest problem
Grzegorz76 Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Opublikowano 18 Marca 2009 uszczelniacze, zimeringi, oringi te gumki to musisz wymienic na nowe jak bedzie składane, nic innego tam w środku nie ma, 2 wałki gdzie przykręcasz końcówki kierownicze i 1 krótki co nim kręcisz, a firme poleciłem mu taka bo widze ze z kuj pom jest a sprawdzi hmm jak podłączy no z tym jest problem I dobrze Ci chodzi po tej regeneracji i jakie miałeś objawy niesprawnej maglownicy?
macin87 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Witam ja regenerowałem maglownice w firmie Jan-mot koło Torunia u mnie w okolicy wszyscy mechanicy tam zawożą, taki mały garaż ma ten Pan objawy niesprawnej to,że tych harmonijkach gumowych co masz na koncach maglownicy byl olej, przepuszczała maglownica
quadysz Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 czasem motalowe elementy moga byc delikatnie nadżarte przez rdze, wtedy trzeba to wypolerowac, bo nawet przy nowych uszczelkach bedzie cieklo. greets Ale to chyba w bardziej leciwych autach w sumie
Grzegorz76 Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Opublikowano 20 Marca 2009 Czy objawem zdechłej maglownicy może być to, że podczas mocnego zakręcania (np. na parkingu) koła strasznie cierpią, jakieś drgania, tak jakby jedno koło skręcało inaczej niż drugie?
quadysz Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 a to czujesz podczas samego obrotu kierownica czy podczas powolnej jazdy?
Grzegorz76 Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Opublikowano 20 Marca 2009 a to czujesz podczas samego obrotu kierownica czy podczas powolnej jazdy? Podczas powolnego mocnego zakręcania szarpie kołami, na postoju ok, z tym, że ciężko trochę się kręci kierownicą i wyje z okolic maglownicy.
quadysz Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 aa chyba wiem, Tzn nie wiem czy dokladnie o to chodzi ale kiedys tez tak mialem i na prawie maksymalnie skreconych kolach jak powoli parkowalem to czasem jakby kolo samo chcialo jechac w inna strone i mialem wrazenie ze tylko jedno tyle ze na rownym asfalcie to sie nie powtorzylo, no i bylo to w poprzednim aucie w Audi nie zaobserwowalem takiego efektu w ogole wtedy mechanik powiedzial ze w zawieszeniu nic sie nie dzieje, nie zglebialem tematu bo go sprzedalem, ale powiedzial mi tez ze to ponoc tak jest, jak kolo jest mocno skrecone sprobuj czy na rownym asfalcie i czystym od piasku tez tak Ci sie bedzie dzialo jak tak to nie ma bata cos musi nie grac, i wtedy moze to byc maglownica, ale wycie nie powinno chyba byc od maglownicy tylko od pompy. ale pewien tego nie jestem
Grzegorz76 Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Opublikowano 20 Marca 2009 Pompa właśnie nie wyje, pompa jest nowa..., stara już była kaput i nie wyło bo nie dawała ciśnienia przez co wspomaganie było cieniutkie. A teraz jak nowa pompka daje duże ciśnienie, to jeżeli w maglu jest coś przypchane to zaczęło wyć.
quadysz Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 i jak tam kolego z Twoimi bojami? udalo się zwalczyć? próbowales na rownym? pozdr
adam_kkk Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Ja robiłem regeneracje magla ok 2 tygodnie temu w zakładzie w Lodzi. Razem ze mną robili jeszcze BMW z 2006 roku, A4 B6, golfa 4 i 2 jakieś starsze wozy, jeden z nich przejechał 460km do zakładu Na początku wydawał się zakład jakiś taki "podejrzany", ale po 4 godzinach jak odebrałem auto zmieniłem zdanie, zapłaciłem i przyjechałem do domu sprawnym sprzętem. Mnie kosztowało to ponad 1200zł razem z demontażem i montażem, wyminą praktycznie całej maglownicy i płynów oraz drogą. Może i sporo, ale 1 rok gwarancji i póki co (puk puk) wszystko działa. Też chciałem sam regenerować, ale dobrze że się za to nie zabrałem.
Grzegorz76 Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Opublikowano 24 Marca 2009 Tzn załżyłem ten temat jako podwalinę pod przyszłe jakiekolwiek działania. sam wiesz jakie tam jest dojście do tej maglownicy, masakra A co do tego skręcania to właśnie najgorzej na prostym skręcać i przy dużej przyczepności. Wtedy prawe koło szarpie się jak cholera, wypycha je na zewnątrz, jakaś wielka siła się tam robi. Myślę sobie, że to też pewnie od magla....
quadysz Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 eee jak takie rzeczy sie dzieja to lepiej nie czekac :/ ja kiedys tez regenerowalem i po roku gwarancji zaczelo znowu cieknac prawie dokladnie rok czasu minal moze miesiac wiecej
adam_kkk Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Potwierdzam, nie ma co czekać. Ja zwlekałem jakieś 2 miesiące i jak się okazało magiel był tak wybity, że szczęście miałem że sie nie zablokował podczas jazdy.
Mariusz Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Regeneracje najlepiej zostawić fachowcą a samemu można zawsze coś zepsuć.
dudi75 Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 Czy plywanie samochodu moze byc przyczyna uszkodzonego magla? Dodam ze przy predkosciach 80-110km/h telepie mi troszke kierownica ale przy predkosci 140km/h juz telepanie ustaje . Zle wywarzenie kol oraz zle felgi nie wchodza w gre bo sa zalozone funkiel nowki i dobrze wywarzone ,co do zawieszenia nie zauwarzylem zadnych luzow .Ajednak telepie kierownica i troszke plywa
Grzegorz76 Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Opublikowano 2 Maja 2009 Czy plywanie samochodu moze byc przyczyna uszkodzonego magla? Dodam ze przy predkosciach 80-110km/h telepie mi troszke kierownica ale przy predkosci 140km/h juz telepanie ustaje . Zle wywarzenie kol oraz zle felgi nie wchodza w gre bo sa zalozone funkiel nowki i dobrze wywarzone ,co do zawieszenia nie zauwarzylem zadnych luzow .Ajednak telepie kierownica i troszke plywa Jedź na "szarpaki", sam nie wyczujesz czy masz luzy czy nie. Jeżeli masz szerokie opony teraz to też pływają na nierównościach, szczególnie na koleinach. Co do wpływu magla na pływanie odpowiem Ci jak sam zregeneruję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się