Sebastian. Opublikowano 21 Września 2019 Opublikowano 21 Września 2019 Witam. Dzisiaj jadąc autostrada po przejechanych 70km nagle wyskoczyła czerwona lampka alladyna. Inaczej mówiąc kontrolka "Oil pressure" migała do momentu zatrzymania auta i zgasła. Zgasiłem auto, ruszyłem i znów po rozpędzeniu do 60kmh zapaliła się owa lampka. 15min postoju i ruszyłem dalej, lampka nie zapaliła się przez kolejne 50km, postój 30min i podróż dalej. Kolejne 60km przejechane i lampka znów się zapaliła. Silnikowi nie brakuje mocy, chodzi równo, nic nie stuka, nie puka, nie hałasuje. Dodam, że jest to dosyć świeży zakup. W zeszłym roku były robione lancuchy, uszczelki pod glowicami i różnego typu bzdety (poprzedni właściciel) . Co może być przyczyną tak zaplajacej się lampki? Stan oleju w normie. Rok 2007 przebieg 140kkm
Sebastian. Opublikowano 21 Września 2019 Autor Opublikowano 21 Września 2019 Postaram się to jak najszybciej wykonać. Mozesz mi powiedzieć jakie ciśnienie powinno być na wolnych obrotach i w zakresie 2000rpm +?
Dev Opublikowano 21 Września 2019 Opublikowano 21 Września 2019 na wolnych obrotach minimum 1 bar przy 2000 br/min minimum 2.5 bara
Sebastian. Opublikowano 21 Września 2019 Autor Opublikowano 21 Września 2019 25 minut temu, Dev napisał: na wolnych obrotach minimum 1 bar przy 2000 br/min minimum 2.5 bara Dzięki bardzo, sprawdzę manometrem jak tylko będę miał chwile czasu. Jeśli ciśnienie niższe to spodziewać się uszkodzonej pompy?
Sebastian. Opublikowano 21 Września 2019 Autor Opublikowano 21 Września 2019 Dodam jeszcze, że na czujniku ciśnienia oleju a raczej na wtyczce znajduje się sporo oleju.
Sebastian. Opublikowano 22 Września 2019 Autor Opublikowano 22 Września 2019 20 godzin temu, Dev napisał: bardzo mozliwe że jest uszkodzony Dzisiaj po odpięciu kostki od czujnika znalazłem sporą ilość oleju w kostce. Nie tylko w niej ale i w czujniku. Do tego lekko przetarty kabel od czujnika przy samej kostce. Oczywiście jutro zamawiam kostkę, kawałek kabla , czujnik i wymienię olej. Tylko teraz kolejne pytanie.. czy mógłby to być winowajcą pojawiającej się kontrolki jeśli zapala się tylko na rozgrzanym silniku?
Sebastian. Opublikowano 22 Września 2019 Autor Opublikowano 22 Września 2019 1 minutę temu, Dev napisał: Jak najbardziej Dziękuję ślicznie za szybką odpowiedź. Mógłbyś mi proszę sprecyzować jak dokładnie ma.wplyw rozgrzany silnik/olej na wyskakiwanie błędu? Chciałbym to dokładniej zrozumieć.
Dev Opublikowano 22 Września 2019 Opublikowano 22 Września 2019 wraz ze wzrostem temperatury spada cisnienie oleju, czujnik nie jest szczelny stad i problem czujnik kup ori, zadnej podróby
Sebastian. Opublikowano 22 Września 2019 Autor Opublikowano 22 Września 2019 6 minut temu, Dev napisał: wraz ze wzrostem temperatury spada cisnienie oleju, czujnik nie jest szczelny stad i problem czujnik kup ori, zadnej podróby Mam rozumieć, że ciśnienie spada ponieważ olej staje się rzadszy? Olej Valvoline 5w40 zamówiony więc przy okazji wymiany czujnika , kostki i wiązki będzie wymieniony. Czy 5w40 będzie odpowiedni?
Dev Opublikowano 22 Września 2019 Opublikowano 22 Września 2019 8 minut temu, Sebastian. napisał: Czy 5w40 będzie odpowiedni? jo
Sebastian. Opublikowano 30 Września 2019 Autor Opublikowano 30 Września 2019 Wymiana czujnika oraz nowa kostka + kawałek kabla i uszczelki w kostce wyjaśniła problem. Od zeszłego tygodnia zrobione, jeździ i wszystko jest wporzadku. Gdyby ktoś potrzebował numery części do 4.2 BBK: 06A919081J - Czujnik ciśnienia oleju 000979019EA - Kabel (pozłacany) 1J0973081 - Kostka Uważam iż temat można zamknąć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się