TomOskroba Opublikowano 18 Października 2019 Autor Opublikowano 18 Października 2019 (edytowane) Dzisiaj sprawdziłem kompresję i chyba jest iskierka nadziei bo na wszystkich cylindrach ciśnienie od 11,3 do 11,7 czyli generalnie góra ma się dobrze. We wtorek zrzucona będzie micha. Wsadzę nową pompę i profilaktycznie chłodnice oleju.moze na korbie nie ma jeszcze rys i będzie się nadawać do jazdy...wie ktoś jaka pompa oleju? W sensie firma ? Edytowane 18 Października 2019 przez TomOskroba
TomOskroba Opublikowano 23 Października 2019 Autor Opublikowano 23 Października 2019 Temat uważam za zamknięty. Cofnięty zapłon był dlatego bo szklanki pracowały na sucho. Ciśnienie oleju sprawdzał mechanik z d*py bo robił to tylko na zimnym.na ciepłym nie było żadnego.skutkiem tego wszystkiego jest to że motor mam na stole i po wielu za i przeciw zdecydowałem się na remont dołu. Wał korbowy do szlifu + nowe panewki wału głównego i korbowego + nowa pompa oleju + nowa chłodnica oleju. Góra trzyma prawie 12 kompresję więc jak zrobię ten motor to pojeżdżę długi czas. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za podpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się