Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4B6 po swapie z 2.0 -> 1/8t nie odpala.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z audi a4b6. Fabrycznie 2.0 benzyna ze skrzynią manualną zmieniona przez kogoś na 1.8t z wiązką od automatu. Wymieniony cały zestaw zegary, pestka, sterownik. Po przekręceniu na zapłon Immo na zegarach gaśnie, lecz auto nie kręci. Na zegarach jedynie komunikat obok przebiegu "SAFE". Po podaniu 12v na rozrusznik auto odpala, lecz po chwili gaśnie. Po tej czynności w pamięci jest błąd manipulacji immo.. Proszę o pomoc. Adaptacje były robione vcds-em lecz nic nie dały. Pozdrawiam.

 

Opublikowano (edytowane)

Jest pomiędzy ecu a licznikiem komunikacja w ogóle?  Wklej błędy z licznika i ecu.

Edytowane przez pila24
Opublikowano

Będę przy aucie to podeślę błędy.

Opublikowano

W załączniku przesyłam zdjęcia błędów z silnika i instrumentów. Błędy z czujnikami wiem. Problem z samym odpaleniem i brakiem komunikacji z modułami.

20190930_091842.jpg

20190930_091856.jpg

20190930_091952.jpg

20190930_091959.jpg

Opublikowano (edytowane)

Trzeba sprawdzić czy linie can H i L są właściwie podłączone,ta wiązka od automatu była przerabiana jak rozumiem? Ogólny brak komunikacji miedzy wszystkimi sterownikami.

Jeżeli silnik jest w aucie jak podane w profilu to szukaj takiej wiązki silnika.

wiązka przewodów komory siln.
F 8E-2-000 001>> 8E-3-100 000
1,8 l  
AVJ,AMB
     
  w razie potrzeby zastosować: 443 906 232
443 906 102 G
000 979 021 A
111 971 941 A
1
1
X
2
       
(1) wiązka przewodów komory siln.   1 ręczna skrz.
5-biegowa
8E1 971 072 JA  - 1`295.40
(1) wiązka przewodów komory siln.   1 5-bieg.aut.
skrzynia b.
8E1 971 072 JB  - 1`295.40
(1) wiązka przewodów komory siln.   1 autom.skrz.b
bezstopniowa
8E1 971 072 GT  - 1`295.40
(1) wiązka przewodów komory siln.   1 ręczna skrz.
5-biegowa
8E2 971 072 GT  - -
(1) wiązka przewodów komory siln.   1 5-bieg.aut.
skrzynia b.
8E2 971 072 HA  - -
(1) wiązka przewodów komory siln.   1 autom.skrz.b
bezstopniowa
8E2 971 072 GF  - 1`295

249971180.png

Edytowane przez pila24
Opublikowano

Wcześniej był 2.0alt, teraz jest 1.8bfb. Okazało się, że nie zmostkowałem jednego przekaźnika na wiązce i część komunikacji z modułami wróciła lecz problem jest nadal z komunikacją immo. Wcześniej były zegary RB4, teraz są RB8. Adaptacje nie pomagają. Ma ktoś pomysł jak zakodować immo na nowo bądź po prostu się go pozbyć?

Opublikowano

Rb8 czyli ecu i licznik od b7 pochodzą? Trochę kibel,poszukaj lepiej zestawu z b6,wtedy bez problemu się zgra licznik z ecu. Tutaj jest lipa bo na wiązkach elektrycznych  z b6 komponenty z b7 mogą nie działać prawidłowo (inne ustawienia pinów itp)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...