aget2012 Opublikowano 30 Września 2019 Opublikowano 30 Września 2019 Witam moj problem dotyczy silnika 1.9tdi 115km ajm samochod kupilem 1 czerwca 2019 roku przy kupnie auto bylo żwawe i chcialo jechac w pierwszym tygodniu od kupna zostal wymieniony olej i filtry w polowie lipca zapalila sie kontrojlka od oleju dojechalem do domu oleju na wskazniku bylo troche ponad minimum, olej zostal wymieniony i tyle. W polowie sierpnia bylem w trasie 100km cala trase auto jechalo normalnie, tego samgo dnia wieczorem odpalam auto i nie chcialo jechac jakby turbina wgl nie wstawala wiec zaczely sie badania w audi sprawdzone usterki po koleji: intercooler, przewody podcisnienia, dolot, egr, wymieniony czujnik n75, sprawdzona przeplywka, wyczyszczone kerownice turbiny, sprawdzona gruszka, wymieniona pompa wakum po jej wymianie z rury pojawil sie czarny dymek i auto przejechalo prawidlowo z 1km, przy ponowym uruchomieniu auta do 3k obrotow samochod nie jechal potem nagle przyspieszal jeden sygnal ostrzegawczy tzw.pikniecie i to samo potem wiecej jak 3k obrotow nie chcial sie wkrecac ,wiec to udalo mi sie zrobic przez miesiac dzisiaj wzialem i odkrecilem ten przewod ktory idzie od turbiny do intercoolera i wylecialo z niego no doslownie z 1l oleju gdzie miesiac przy wyjmowaniu intercoolera po utracie mocy byl tylko lekki nalot. Turbina wyglada elegancko lopatki nie sa w oleju ma bardzo maly luz i tu sie rodzi moje pytanie jak ratowac ten samochod. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się