Undisclosed Opublikowano 30 Września 2019 Opublikowano 30 Września 2019 (edytowane) W trasie urwały mi się dwie dolne szpilki z trzech mocujących turbinę do kolektora. Trzecia z kolei odkręcała się w czasie jazdy pod wpływem drgań i temperatury. Wszystko dlatego, że nie miałem wspornika podtrzymującego turbinę od dołu. Wracałem ponad 1000km z prędkością 70-80km/h, żeby turbina się nie rozgrzała i nie wypadła uszczelka między nią, a kolektorem. Teraz zanim ten cały bałagan rozkręcę chciałbym się dowiedzieć czy te dwie szpilki wychodzące z kolektora są wykręcane i mogę je wymienić na nowe, czy też jest to jedna całość z kolektorem i muszę wymienić go na inny? Edytowane 30 Września 2019 przez Undisclosed
Hezen Opublikowano 30 Września 2019 Opublikowano 30 Września 2019 Są wykręcane, dobrze wyczyść zalej jakimś środkiem penetrującym i zostaw na całą noc. Podejrzewam że i tak bardzo ciężko będzie je ruszyć i bez palnika się nie obejdzie.
Undisclosed Opublikowano 30 Września 2019 Autor Opublikowano 30 Września 2019 Dzięki za podpowiedzi, tak zrobię :) Takie cuda u mnie się stały:
machina Opublikowano 1 Października 2019 Opublikowano 1 Października 2019 Po jaki ciuj tam uszczelka między turbo a kolektorem.
Undisclosed Opublikowano 1 Października 2019 Autor Opublikowano 1 Października 2019 (edytowane) 18 minut temu, machina napisał: Po jaki ciuj tam uszczelka między turbo a kolektorem. Podobny tekst uslyszalem o wsporniku, ktorego brak to wszystko sprawil wiem, ze niektorzy montuja uszczelke, inni nie. Ale skoro jest w etce przewidziana to jakis niemiecki inzynier ja uwzglednil przy liczeniu sił Edytowane 1 Października 2019 przez Undisclosed
Hezen Opublikowano 1 Października 2019 Opublikowano 1 Października 2019 Ładne kwiatki ? Ja uszczelkę też proponuję dać, co innego jak jest powierzchnia splanowana i przy turbo też liźnięte albo chociaż zgrubnie wyrównane papierem ściernym na szybie lub granitowej płycie. Lata robią swoje począwszy od wżerów a skończywszy na wyprężeniu materiałów.
Undisclosed Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 (edytowane) Czy pod nakrętkę kołnierzowa z samozabezpieczeniem dajecie podkładki? Wydaje się to bez sensu, bo samozabezpieczenie oprze się o podkładkę, która może się obracać względem powierzchni do której jest przykręcana. U mnie były tam podkładki i myślę, że to mogło przyczynić się do odkręcania nakrętek. Jak myslicie? Edytowane 2 Października 2019 przez Undisclosed
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się