kamil-vag Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Razem raz na 3 raz na 4 biegu, potem możesz zrobić sam 003+011
Leejon Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 1 godzinę temu, kamil-vag napisał: Razem raz na 3 raz na 4 biegu, potem możesz zrobić sam 003+011 Zamieszczam logi: Statyczne:LOG-01-004-xxx-xxx.CSV LOG-01-007-xxx-xxx.CSV LOG-01-013-018-023.CSV Dynamiczne: LOG-01-003-008-011.CSV
kamil-vag Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Wrzuć to teraz na: VAGLOGI - udostępnij Twoje logi z VCDS/VAG-COM VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum lub Dajlogi DAJLOGI.HEROKUAPP.COM
Leejon Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 26 minut temu, kamil-vag napisał: Wrzuć to teraz na: VAGLOGI - udostępnij Twoje logi z VCDS/VAG-COM VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczny:Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_dKzRs5.html Statyczny:Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Gvk7y.htmlGrupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_65Znp.htmlGrupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_oUHECR5.html
kamil-vag Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Turbo, MAF/MAP tu wszystko OK. Problem masz z pompowtryskiem na 4 cylindrze. Zaczął bym od sprawdzenia czy wszystko tam mechanicznie ok, potem ewentualna wymiana uszczelnień na nowej srubie mocującej. Zrób jeszcze jutro rano log na zimnym, najpierw wciśnij log, potem odpal i loguj przez ok 3 minuty grupę 013 i 023 1
Leejon Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 4 minuty temu, kamil-vag napisał: Turbo, MAF/MAP tu wszystko OK. Problem masz z pompowtryskiem na 4 cylindrze. Zaczął bym od sprawdzenia czy wszystko tam mechanicznie ok, potem ewentualna wymiana uszczelnień na nowej srubie mocującej. Zrób jeszcze jutro rano log na zimnym, najpierw wciśnij log, potem odpal i loguj przez ok 3 minuty grupę 013 i 023 Dzięki wielkie!
Leejon Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 Godzinę temu, kamil-vag napisał: Turbo, MAF/MAP tu wszystko OK. Problem masz z pompowtryskiem na 4 cylindrze. Zaczął bym od sprawdzenia czy wszystko tam mechanicznie ok, potem ewentualna wymiana uszczelnień na nowej srubie mocującej. Zrób jeszcze jutro rano log na zimnym, najpierw wciśnij log, potem odpal i loguj przez ok 3 minuty grupę 013 i 023 Mam prośbę Czy mógłbyś mi przybliżyć jakie wartości wskazują na problem z 4 pompowtryskiem? Chciałbym się czegoś nauczyć z tego przypadku. Pytanie drugie... jak liczymy cylindry? Czy cylinder 1 to ten od strony paska rozrządu? Z góry dziękuję za odpowiedź
kamil-vag Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Tak od rozrządu, a o problemie świadczą dodatnie wartości korekcji wtryskiwaczy - powyżej 1mg 1
Leejon Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 2 minuty temu, kamil-vag napisał: Tak od rozrządu, a o problemie świadczą dodatnie wartości korekcji wtryskiwaczy - powyżej 1mg Dzięki!
kamil-vag Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Trochę masz info tu, jak chcesz się dokształcić: https://a4-klub.pl/topic/382742-diagnostyka-pompowtrysków-vcds/ 1
Leejon Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 3 minuty temu, kamil-vag napisał: Trochę masz info tu, jak chcesz się dokształcić: https://a4-klub.pl/topic/382742-diagnostyka-pompowtrysków-vcds/ Dzięki wielkie. Mam jeszcze pytanie z innej beczki. Czy to normalne że fis pokazuje chwilowe spalanie na biegu jałowym na poziomie 2,7L/h. Z tego co czytałem zazwyczaj ludzie mają 0,7L/h
Leejon Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 12 minut temu, kamil-vag napisał: FIS ? Czy VCDS ? Na liczniku, wskazanie FISa
kamil-vag Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Yyyyy w B6 nie ma spalania chwilowego w l/h na fisie... 1
Leejon Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 10 minut temu, kamil-vag napisał: Yyyyy w B6 nie ma spalania chwilowego w l/h na fisie... Czyli coś poknociłem. Jutro sprawdzę jeszcze raz i porobię zdjęcia.
3r4 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 pokazuje ostatnie chwilowe jakie miałeś, jak będziesz powoli hamował to będzie 0,0, jak ruszysz na światłach i od razu zatrzymasz to będzie i z 16l i więcej. Kamil dobrze Ci wyżej napisał, nie pokazuje na jałowym spalania 1
Leejon Opublikowano 8 Października 2019 Autor Opublikowano 8 Października 2019 8 godzin temu, 3r4 napisał: pokazuje ostatnie chwilowe jakie miałeś, jak będziesz powoli hamował to będzie 0,0, jak ruszysz na światłach i od razu zatrzymasz to będzie i z 16l i więcej. Kamil dobrze Ci wyżej napisał, nie pokazuje na jałowym spalania Rzeczywiście, sprawdziłem to i jest tak jak mówisz. Czyli jedyna opcja żeby sprawdzić spalanie na postoju to VAG?
Leejon Opublikowano 8 Października 2019 Autor Opublikowano 8 Października 2019 20 godzin temu, kamil-vag napisał: Yyyyy w B6 nie ma spalania chwilowego w l/h na fisie... Miałeś rację Sprawdziłem sobie na VAGu i wychodzi spalanie na poziomie 1L/h Wrzucam logi statyczne na zimnym silniku tak jak prosiłeś.Grupy 007, 013, 023: http://vaglogi.pl/log-007_013_023_CvnMB4t.html Z tego logu wynika, że wszystko jest okej z pompką nr 4. Czyli co? Pod wpływem temperatury rozszerzają się konektory na wtyczce i zaczyna wariować?
kamil-vag Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 Teraz na 3 zaczyna rosnąć... prawdopodobnie będą do wymiany oringi na pompkach. Znajdź kogoś kto Ci to porządnie ogarnie, zgodnie z serwisówką i powinno pomóc.
Leejon Opublikowano 8 Października 2019 Autor Opublikowano 8 Października 2019 (edytowane) 2 godziny temu, kamil-vag napisał: Teraz na 3 zaczyna rosnąć... prawdopodobnie będą do wymiany oringi na pompkach. Znajdź kogoś kto Ci to porządnie ogarnie, zgodnie z serwisówką i powinno pomóc. Czy jestem w stanie ogarnąć to sam? Spokojnie wykonuję sobie większość napraw i umiem korzystać z poradników. Czy jest potrzebna do tego jakaś konkretna wiedza dziedzinowa i specjalistyczne narzędzia? Pytanie 2... Czy jest sens kupować np. taki zestaw z allegro i wymieniać wszystko? Edytowane 8 Października 2019 przez Leejon
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się