Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 AVANT by Leejon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Razem raz na 3 raz na 4 biegu, potem możesz zrobić sam 003+011

 

Opublikowano
1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

Razem raz na 3 raz na 4 biegu, potem możesz zrobić sam 003+011

 

Zamieszczam logi:

Statyczne:

LOG-01-004-xxx-xxx.CSV

 
Opublikowano

Wrzuć to teraz na:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

lub

DAJLOGI.HEROKUAPP.COM

 

Opublikowano
26 minut temu, kamil-vag napisał:

Wrzuć to teraz na:

VAGLOGI.PL
VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Dynamiczny:
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_dKzRs5.html
Statyczny:
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Gvk7y.html
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_65Znp.html
Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_oUHECR5.html

Opublikowano

Turbo, MAF/MAP tu wszystko OK. 

Problem masz z pompowtryskiem na 4 cylindrze. Zaczął bym od sprawdzenia czy wszystko tam mechanicznie ok, potem ewentualna wymiana uszczelnień na nowej srubie mocującej. 

Zrób jeszcze jutro rano log na zimnym, najpierw wciśnij log, potem odpal i loguj przez ok 3 minuty grupę 013 i 023

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
4 minuty temu, kamil-vag napisał:

Turbo, MAF/MAP tu wszystko OK. 

Problem masz z pompowtryskiem na 4 cylindrze. Zaczął bym od sprawdzenia czy wszystko tam mechanicznie ok, potem ewentualna wymiana uszczelnień na nowej srubie mocującej. 

Zrób jeszcze jutro rano log na zimnym, najpierw wciśnij log, potem odpal i loguj przez ok 3 minuty grupę 013 i 023

Dzięki wielkie!

Opublikowano
Godzinę temu, kamil-vag napisał:

Turbo, MAF/MAP tu wszystko OK. 

Problem masz z pompowtryskiem na 4 cylindrze. Zaczął bym od sprawdzenia czy wszystko tam mechanicznie ok, potem ewentualna wymiana uszczelnień na nowej srubie mocującej. 

Zrób jeszcze jutro rano log na zimnym, najpierw wciśnij log, potem odpal i loguj przez ok 3 minuty grupę 013 i 023

Mam prośbę :) Czy mógłbyś mi przybliżyć jakie wartości wskazują na problem z 4 pompowtryskiem? Chciałbym się czegoś nauczyć z tego przypadku. Pytanie drugie... jak liczymy cylindry? Czy cylinder 1 to ten od strony paska rozrządu? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

Opublikowano

Tak od rozrządu, a o problemie świadczą dodatnie wartości korekcji wtryskiwaczy - powyżej 1mg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 minuty temu, kamil-vag napisał:

Tak od rozrządu, a o problemie świadczą dodatnie wartości korekcji wtryskiwaczy - powyżej 1mg

Dzięki! :thumbup:

Opublikowano
3 minuty temu, kamil-vag napisał:

Trochę masz info tu, jak chcesz się dokształcić:

https://a4-klub.pl/topic/382742-diagnostyka-pompowtrysków-vcds/

 

Dzięki wielkie.

Mam jeszcze pytanie z innej beczki. Czy to normalne że fis pokazuje chwilowe spalanie na biegu jałowym na poziomie 2,7L/h. Z tego co czytałem zazwyczaj ludzie mają 0,7L/h

Opublikowano

FIS ? Czy VCDS ? 

Opublikowano
12 minut temu, kamil-vag napisał:

FIS ? Czy VCDS ? 

Na liczniku, wskazanie FISa

Opublikowano

Yyyyy w B6 nie ma spalania chwilowego w l/h na fisie...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
10 minut temu, kamil-vag napisał:

Yyyyy w B6 nie ma spalania chwilowego w l/h na fisie...

Czyli coś poknociłem. Jutro sprawdzę jeszcze raz i porobię zdjęcia. 

Opublikowano

pokazuje ostatnie chwilowe jakie miałeś, jak będziesz powoli hamował to będzie 0,0, jak ruszysz na światłach i od razu zatrzymasz to będzie i z 16l i więcej. Kamil dobrze Ci wyżej napisał, nie pokazuje na jałowym spalania

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
8 godzin temu, 3r4 napisał:

pokazuje ostatnie chwilowe jakie miałeś, jak będziesz powoli hamował to będzie 0,0, jak ruszysz na światłach i od razu zatrzymasz to będzie i z 16l i więcej. Kamil dobrze Ci wyżej napisał, nie pokazuje na jałowym spalania

Rzeczywiście, sprawdziłem to i jest tak jak mówisz. Czyli jedyna opcja żeby sprawdzić spalanie na postoju to VAG?

Opublikowano
20 godzin temu, kamil-vag napisał:

Yyyyy w B6 nie ma spalania chwilowego w l/h na fisie...

Miałeś rację :) Sprawdziłem sobie na VAGu i wychodzi spalanie na poziomie 1L/h

Wrzucam logi statyczne na zimnym silniku tak jak prosiłeś.
Grupy 007, 013, 023: http://vaglogi.pl/log-007_013_023_CvnMB4t.html

Z tego logu wynika, że wszystko jest okej z pompką nr 4. Czyli co? Pod wpływem temperatury rozszerzają się konektory na wtyczce i zaczyna wariować?

Opublikowano

Teraz na 3 zaczyna rosnąć... prawdopodobnie będą do wymiany oringi na pompkach. 

Znajdź kogoś kto Ci to porządnie ogarnie, zgodnie z serwisówką i powinno pomóc.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, kamil-vag napisał:

Teraz na 3 zaczyna rosnąć... prawdopodobnie będą do wymiany oringi na pompkach. 

Znajdź kogoś kto Ci to porządnie ogarnie, zgodnie z serwisówką i powinno pomóc.

Czy jestem w stanie ogarnąć to sam? Spokojnie wykonuję sobie większość napraw i umiem korzystać z poradników. Czy jest potrzebna do tego jakaś konkretna wiedza dziedzinowa i specjalistyczne narzędzia?
Pytanie 2... Czy jest sens kupować np. taki zestaw z allegro i wymieniać wszystko?

Edytowane przez Leejon

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...