Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Trzęsienie i stukanie między 1800 a 2200 obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Forumowicze,

Przejrzałem tematy i nie mogę znaleźć takiego co idealnie by pasował do mojego problemu.

Podczas przyspieszania między 1800 a 2200 obrotów zaczyna bardzo trząść budą oraz słychać uderzanie (nie metaliczne). Wrażenie jest takie jakby auto nie dostawało odpowiedniej dawki paliwa lub jakby co chwilę coś blokowało koła - nie wiem jak to dokładnie opisać...

Auto podpięte pod VAG:

zero błędów

pompowtryski mają dobrą korekcję między -0,05 a 0,53

podczas przyspieszania nie widać aby jakiś pompowtrysk miał wartość dochodzącą do 3

wartości turbo ok

EGR wyczyszczone

filtr paliwa wymieniony

pompa vacum wymieniona

dwumas wymieniony

poduszki sprawne

gniazdo jednego z pompowtrysków jest trochę wytarte i zastanawiam się czy to może być powodem problemów. Zastanawiałem się nad tulejowaniem gniazd, ale wszyscy mi tego odradzają, ponieważ mówią że jest to krótkotrwała poprawa, lepiej kupić coś używanego. W chwili obecnej planowana jest wymiana wałka rozrządu oraz sprawdzenie głowicy.

Nie mam pojęcia co jeszcze warto sprawdzić, a władowałem już kupę kasy...:)

Będę wdzięczny za każdą sugestię!

Audi A4 B7 BPW 2.0 TDi

Pozdrawiam

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...