Srubokret4 Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 Witam. Zacznę temat od początku.Nie moglem odpalić silnika i po ściągnięciu przewodu paliwowego stwierdziłem że kropla na sekundę to za mało żeby pompa cr podała paliwo na wtryski. Sprawdzam pompę ze zbiornika na krótko i daje jak wściekła, wyciągam pompę z przed filtra, na stół na krótko, też daje i to ostro. No to sprawdzam zasilanie. Do pompy w zbiorniku dochodzi napięcie w momencie kręcenia rozrusznik iem, a do pompy pod podłoga wcale. Zapodalem przewodem napięcie z pompy zbirnikowej do tej drugiej i auto zapalilo. Sprawdzałem i jeździ normalnie, lecz to za duże obciążenie dwie pompy pod jedno zasilanie i mogę wstawić przekaznik lecz to coś nie tak bo teraz słychać w środku jak ta pompa pracuje bo ma stałe zasilanie 12v. Moje pytanie jest tego typu :kiedy powinna pracować ta pompa i na jakim napięciu? Sterownika jeszcze nie zlokalizowane bo większość pisze ze jest pod tylna kanapa przy pompie w zbiorniku, otóż u mnie przewody idą wiązka do lewego progu i dalej lewym progiem. Pomoże ktoś to miał podobny problem?
aprox99 Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 O jaki samochód chodzi bo w profilu masz a4b8 z 1986r.Nie wpisałeś roku urodzin?bo a4b8 było tak z 20 lat póżniej.Pozdr.
Srubokret4 Opublikowano 6 Października 2019 Autor Opublikowano 6 Października 2019 Już poprawiłem 2008
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się