mateusz5552 Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 Witam wszystkich. Moje audi a4 b6 2.0 alt plus gaz. Czy prawdopodobnym jest że jadąc na gazie auto mogło zgasnąć z powodu braku benzyny jadąc pod górke? wiem głupie pytanie. Dziś jak wracałem zapomniałem zatankować benzyny i jadąc na gazie pod górke auto straciło moc i zwalniało tak jakby brakło paliwa. Odpaliło dopiero po odpięciu klemy i awaryjnie na gazie. Odczytane błędy: 5 Faults Found: 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit P1116 - 004 - No Signal/Communication 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17927 - Camshaft Adjustment; Bank 1: Malfunction P1519 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 004 - No Signal/Communication 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Proszę o pomoc. Jak wróciłem, po zatankowaniu rzecz jasna wszystko jest ok. Pali od strzała. Proszę o opinie
mateusz5552 Opublikowano 6 Października 2019 Autor Opublikowano 6 Października 2019 (edytowane) bardzo śmieszne, proszę o pomoc a nie szydzenie Co do błędów czujnika g40 i g28 to odczyt w bloku 93 to -6CF, a w bloku 91 B1(spec) 4CF i B1(act) -0,5CF Podejrzewam czujnik halla Edytowane 6 Października 2019 przez mateusz5552
Dev Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 3 minuty temu, mateusz5552 napisał: bardzo śmieszne, proszę o pomoc a nie szydzenie zadałem Ci proste pytanie, gdzie tutaj jest szyderstwo ? masz błąd P1340, brak korelcji wał/wałek, dlatego mógł zgasnąc brak oleju powoduje luz na łańcuchu rozrzadu
mateusz5552 Opublikowano 6 Października 2019 Autor Opublikowano 6 Października 2019 nie no olej jest bez obaw
Dev Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 11 minut temu, mateusz5552 napisał: bardzo śmieszne, proszę o pomoc a nie szydzenie Co do błędów czujnika g40 i g28 to odczyt w bloku 93 to -6CF, a w bloku 91 B1(spec) 4CF i B1(act) -0,5CF Podejrzewam czujnik halla sprawdz napiecie paska rozrzadu
mateusz5552 Opublikowano 6 Października 2019 Autor Opublikowano 6 Października 2019 Ok jutro sprawdze i dam znać co i jak
mateusz5552 Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 Pasek naciagniety prawidłowo. Dziś rano lekko falowal na niskich obrotach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się