Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dlaczego zgasł?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Moje audi a4 b6 2.0 alt plus gaz. Czy prawdopodobnym jest że jadąc na gazie auto mogło zgasnąć z powodu braku benzyny jadąc pod górke? wiem głupie pytanie. Dziś jak wracałem zapomniałem zatankować benzyny i jadąc na gazie pod górke auto straciło moc i zwalniało tak jakby brakło paliwa. Odpaliło dopiero po odpięciu klemy i awaryjnie na gazie. Odczytane błędy: 
5 Faults Found:
17524 -  Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit
        P1116 - 004 -  No Signal/Communication
17748 -  Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
        P1340 - 001 -  Upper Limit Exceeded - Intermittent
17927 -  Camshaft Adjustment; Bank 1: Malfunction
        P1519 - 008 -  Implausible Signal - Intermittent
17947 -  Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal
        P1539 - 004 -  No Signal/Communication
17698 -  Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
        P1290 - 002 -  Lower Limit Exceeded - Intermittent

Proszę o pomoc. Jak wróciłem, po zatankowaniu rzecz jasna wszystko jest ok. Pali od strzała. Proszę o opinie

Opublikowano

olej w silniku masz ?

Opublikowano (edytowane)

bardzo śmieszne, proszę o pomoc a nie szydzenie 

 

Co do błędów czujnika g40 i g28 to odczyt w bloku 93 to -6CF, a w bloku 91 B1(spec) 4CF i B1(act) -0,5CF

Podejrzewam czujnik halla

Edytowane przez mateusz5552
Opublikowano
3 minuty temu, mateusz5552 napisał:

bardzo śmieszne, proszę o pomoc a nie szydzenie 

zadałem Ci proste pytanie, gdzie tutaj jest szyderstwo ?

masz błąd P1340, brak korelcji wał/wałek, dlatego mógł zgasnąc

brak oleju powoduje  luz na łańcuchu rozrzadu

Opublikowano

nie no olej jest bez obaw

Opublikowano
11 minut temu, mateusz5552 napisał:

bardzo śmieszne, proszę o pomoc a nie szydzenie 

 

Co do błędów czujnika g40 i g28 to odczyt w bloku 93 to -6CF, a w bloku 91 B1(spec) 4CF i B1(act) -0,5CF

Podejrzewam czujnik halla

sprawdz napiecie paska rozrzadu

Opublikowano

Ok jutro sprawdze i dam znać co i jak

Opublikowano

Pasek naciagniety prawidłowo. Dziś rano lekko falowal na niskich obrotach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...