Aydaho Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Wymienilem dzisiaj akumulator ( ori MOLL 80Ah na MOLL 75Ah 660A ) po wymianie efekt jest taki ze: - na FIS wyswietla sie komunikat smarowania ( czerwony kaganek z kapiacym olejem ) - nie dziala podwietlenie niczego w kabinie poza wskazowkami - kierunki dzialaja ale nie ma zielonych strzalejk na zegarach - nie dziala obrotomierz - nie dziala predkosciomierz - przy wlaczaniu nie pojawia sie ikona swiec zarowych Pozatym samochod startuje normalnie i jezdzi normalnie. Bledy wykasowane na VAGu - bez zmian. Test wskaznikow w VAG-> OK - wszystko dziala. Ale poza VAG wszystko martwe Prosze o pomoc ![br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 23:54_________________________________________________.
MarcinGD Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Na poczatek zacznij od najprostrzej rzeczy czyli sprawdzenie napiecia na klemach na nieobciazonym aku i po przekreceniu kluczyka na stacyjce.
boberek Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 no masakra jakas wczoraj sie stała moze podjedz do Wiesia może on ma jakis pomysł
Aydaho Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Opublikowano 18 Marca 2009 Piter nie robmy OT plis. Do Wiesia dzwonilem wczoraj. Pojecia nie ma
lyku23 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 mi ostatnio samochod wariowal po kompletnym rozladowaniu aku i ponownym naladowaniu, szczegoly w tym watku http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_problem_z_uruchomieniem_auta_po_ca322kowitym_roz322adowaniu_akumulatora-t70675.0.html moze aku, ktory kupiles nie jest tez prawidlowo naladowany i komputer w samochodzie wariuje, ja bym zaczal od doladowania aku
boberek Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Adaś ja Cie rozumiem ale moze spróbuj wsadzić stare AKU i zobacz ??
sparki Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 U mnie kiedyś po krótkim odpięciu akumulatora zablokowało sterownik silnika co prawda choinki na desce nie było ale ni można było nic vagiem zrobić. Pomogło odpięcie aku na ponad 12h i wszystko wróciło do normy
luiss Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 może kupiłes cłaby akumulator u mnie było tak niedziałał imobilaizer falowanie obrotów rużne cuda mi sie wyświetlały niedziałało podświetlenie zegarów i kupiłem akumulator BOSCH S3 po zamontowaniu odpaliłem auto zostawiłem na10min niczego niewyłączałen ani nie włączałem i AUDI chodzi jak nówka sprawdz akumulator może jest zasłaby..
TOM77 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 może kupiłes cłaby akumulator u mnie było tak niedziałał imobilaizer falowanie obrotów rużne cuda mi sie wyświetlały niedziałało podświetlenie zegarów i kupiłem akumulator BOSCH S3 po zamontowaniu odpaliłem auto zostawiłem na10min niczego niewyłączałen ani nie włączałem i AUDI chodzi jak nówka sprawdz akumulator może jest zasłaby.. Akumulator ma na pewno o właściwych parametrach; 75AH 680A, to nie jest raczej ten problem. Może pomogłoby odłączenie aku na dłuższy czas, Adaś nie wiem trzeba spróbować
Aydaho Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Opublikowano 18 Marca 2009 dzieki za podpowiedzi Panowie poki co wstawilem auto na VASa do ASO ... jak nic nie poradza to sprobuje wymienic aku na stary i odpiac zasilanie na 12h ewidentnie to jakas przywieszka ale co ???? ni kuta nie wiadomo na razie - Ci u ktorych bylem rozkladaja rece [br]Dopisany: 18 Marzec 2009, 16:18_________________________________________________No wiec mam pierwsze wiesci z serwisu. Na VAS nic nie wyszlo. Wyjeli zegary, sprawdzaja wszystko po kolei od 11:00 i niestety niewiadomo nadal co sie posypalo. Akumulator jest OK.
boberek Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 ja obstawiam moduł komfortu albo moduł oświetlenia
Aydaho Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Opublikowano 19 Marca 2009 ja obstawiam moduł komfortu albo moduł oświetlenia moduł komfortu nie ma tu nic do rzeczy - też o to pytałem. Podejrzenie padło na jakiś centralny sterownik czy coś ..tylko w ASO Skody nie mają schematów A4 a od Superba nie pasują i muszą je zdobyć najpierw
Gość dzikidzidz Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki? Wygląda tak jakby było zwarcie i mogło powodować różne w zasadzie niepowiązane ze soba problemy.
boberek Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 ja obstawiam moduł komfortu albo moduł oświetlenia moduł komfortu nie ma tu nic do rzeczy - też o to pytałem. Podejrzenie padło na jakiś centralny sterownik czy coś ..tylko w ASO Skody nie mają schematów A4 a od Superba nie pasują i muszą je zdobyć najpierw jeszcze jest moduł oswietlenia pod kierownica albo jakis przekaźnik [br]Dopisany: 19 Marzec 2009, 10:48_________________________________________________a najgorsze bedzie to jak okaże sie to jakas pierdoła typu brak masy albo cos
Gość dzikidzidz Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 nie zrobiłeś niechcący jakiegoś zwarcia? nie macnąłeś gdzieś klemą?, bo zakładam, że złe podpięcie akumulatora nie wchodziło w grę? Bo ciagle utrzymuję, że objawy opisane przez Ciebie nie są powiązane z jednym sterownikiem czy modułem...
boberek Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 nie zrobiłeś niechcący jakiegoś zwarcia? nie macnąłeś gdzieś klemą?, bo zakładam, że złe podpięcie akumulatora nie wchodziło w grę? Bo ciagle utrzymuję, że objawy opisane przez Ciebie nie są powiązane z jednym sterownikiem czy modułem... jest to dośc ciekawe bo nie dziala w środku nic żadne podświetlenie itp tylko RNS światła działaja kierunki działają wszystko działa jesli chodzi o oswietlenie zewnetrzne w srodku jest ciemność i to jest zastanawiające to tego test na VAGu działaja wskazówki lampki itp obstawiam jakis moduł odpowiadający za światła itp albo jakis przekażnik albo cos
Aydaho Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Opublikowano 20 Marca 2009 no wiec jest diagnoza. Chlopaki w ASO podmienili na probe zegary z innym A4 i wszystko wrocilo do normy. Oznacza to ze moje sa spalone. A sa spalone bo ktos zrobil zwarcie .. ale juz nie bede w ten temat wnikal. Dzieki za wszystkie podpowiedzi
AndyN Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 (...) A sa spalone (...) Da się je reanimować? Pewnie jeszcze tego nie wiadomo ..
Aydaho Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 probujemy - gosc z ASO zabral je na weekend i moze da rade naprawic[br]Dopisany: 20 Marzec 2009, 19:17_________________________________________________no wiec jest chyba rozwiazanie Zegary sa sprawne. Cala sytuacje wywolala pamiec ktora sie wysypala przy podpinaniu aku. Teraz trzeba : a) zczytac pamiec i poszukac bledu jezeli opcja 'a' nie wypali to wgrac soft z innego auta, sciagnac PIN ze sterownika silnika i zegarow, przekodowac immo i 2x kluczyk i bedzie hulac. prawie dwa tygodnie zajelo mi dojscie do tego. Ogromne podziekowania dla Kobra7 i fachowcow ktorych mi polecil - w 10 min doszli co trzeba zrobic.
Gość dzikidzidz Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Adaho,jak ten akumulator był odpinany, że pamięć wykasowało? Przecież normalnie odpinając nic się by nie stało-kolejność klem czy co? Napisz jak wiesz ku przestrodze innych. Fajnie ,że wiadomo co,czy to był efekt "zwarcia"?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się