Jump to content
IGNORED

[B6 AWX] Problem po wymianie akumulatora


Recommended Posts

Posted

Wymienilem dzisiaj akumulator ( ori MOLL 80Ah na MOLL 75Ah 660A ) po wymianie efekt jest taki ze:

- na FIS wyswietla sie komunikat smarowania ( czerwony kaganek z kapiacym olejem )

- nie dziala podwietlenie niczego w kabinie poza wskazowkami

- kierunki dzialaja ale nie ma zielonych strzalejk na zegarach

- nie dziala obrotomierz

- nie dziala predkosciomierz

- przy wlaczaniu nie pojawia sie ikona swiec zarowych

Pozatym samochod startuje normalnie i jezdzi normalnie.

Bledy wykasowane na VAGu - bez zmian. Test wskaznikow w VAG-> OK - wszystko dziala. Ale poza VAG wszystko martwe :wallbash:

Prosze o pomoc ![br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 23:54_________________________________________________.

Posted

Na poczatek zacznij od najprostrzej rzeczy czyli sprawdzenie napiecia na klemach na nieobciazonym aku i po przekreceniu kluczyka na stacyjce.

Posted

no masakra jakas wczoraj sie stała moze podjedz do Wiesia

może on ma jakis pomysł

Posted

Piter nie robmy OT plis. Do Wiesia dzwonilem wczoraj. Pojecia nie ma

Posted

mi ostatnio samochod wariowal po kompletnym rozladowaniu aku i ponownym naladowaniu, szczegoly w tym watku

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_problem_z_uruchomieniem_auta_po_ca322kowitym_roz322adowaniu_akumulatora-t70675.0.html

moze aku, ktory kupiles nie jest tez prawidlowo naladowany i komputer w samochodzie wariuje, ja bym zaczal od doladowania aku

Posted

Adaś ja Cie rozumiem ale moze spróbuj wsadzić stare AKU i zobacz ??

Posted

U mnie kiedyś po krótkim odpięciu akumulatora zablokowało sterownik silnika co prawda choinki na desce nie było ale ni można było nic vagiem zrobić.

Pomogło odpięcie aku na ponad 12h i wszystko wróciło do normy

Posted

może kupiłes cłaby akumulator u mnie było tak niedziałał imobilaizer falowanie obrotów rużne cuda mi sie wyświetlały niedziałało podświetlenie zegarów i kupiłem akumulator BOSCH S3 po zamontowaniu odpaliłem auto zostawiłem na10min niczego niewyłączałen ani nie włączałem i AUDI chodzi jak nówka sprawdz akumulator może jest zasłaby..

Posted

może kupiłes cłaby akumulator u mnie było tak niedziałał imobilaizer falowanie obrotów rużne cuda mi sie wyświetlały niedziałało podświetlenie zegarów i kupiłem akumulator BOSCH S3 po zamontowaniu odpaliłem auto zostawiłem na10min niczego niewyłączałen ani nie włączałem i AUDI chodzi jak nówka sprawdz akumulator może jest zasłaby..

Akumulator ma na pewno o właściwych parametrach; 75AH 680A, to nie jest raczej ten problem.

Może pomogłoby odłączenie aku na dłuższy czas, Adaś nie wiem trzeba spróbować :mysli:

Posted

dzieki za podpowiedzi Panowie

poki co wstawilem auto na VASa do ASO ... jak nic nie poradza to sprobuje wymienic aku na stary i odpiac zasilanie na 12h

ewidentnie to jakas przywieszka ale co ???? ni kuta nie wiadomo na razie - Ci u ktorych bylem rozkladaja rece

[br]Dopisany: 18 Marzec 2009, 16:18_________________________________________________No wiec mam pierwsze wiesci z serwisu.

Na VAS nic nie wyszlo. Wyjeli zegary, sprawdzaja wszystko po kolei od 11:00 i niestety niewiadomo nadal co sie posypalo.

Akumulator jest OK.

Posted

ja obstawiam moduł komfortu albo moduł oświetlenia

Posted

ja obstawiam moduł komfortu albo moduł oświetlenia

moduł komfortu nie ma tu nic do rzeczy - też o to pytałem. Podejrzenie padło na jakiś centralny sterownik czy coś ..tylko w ASO Skody nie mają schematów A4 a od Superba nie pasują i muszą je zdobyć najpierw

Guest dzikidzidz
Posted

sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki?

Wygląda tak jakby było zwarcie i mogło powodować różne w zasadzie niepowiązane ze soba problemy.

Posted

ja obstawiam moduł komfortu albo moduł oświetlenia

moduł komfortu nie ma tu nic do rzeczy - też o to pytałem. Podejrzenie padło na jakiś centralny sterownik czy coś ..tylko w ASO Skody nie mają schematów A4 a od Superba nie pasują i muszą je zdobyć najpierw

jeszcze jest moduł oswietlenia pod kierownica

albo jakis przekaźnik [br]Dopisany: 19 Marzec 2009, 10:48_________________________________________________a najgorsze bedzie to jak okaże sie to jakas pierdoła

typu brak masy albo cos :)

Guest dzikidzidz
Posted

nie zrobiłeś niechcący jakiegoś zwarcia?

nie macnąłeś gdzieś klemą?, bo zakładam, że złe podpięcie akumulatora nie wchodziło w grę?

Bo ciagle utrzymuję, że objawy opisane przez Ciebie nie są powiązane z jednym sterownikiem czy modułem...

Posted

nie zrobiłeś niechcący jakiegoś zwarcia?

nie macnąłeś gdzieś klemą?, bo zakładam, że złe podpięcie akumulatora nie wchodziło w grę?

Bo ciagle utrzymuję, że objawy opisane przez Ciebie nie są powiązane z jednym sterownikiem czy modułem...

jest to dośc ciekawe

bo nie dziala w środku nic żadne podświetlenie itp tylko RNS

światła działaja kierunki działają

wszystko działa jesli chodzi o oswietlenie zewnetrzne

w srodku jest ciemność

i to jest zastanawiające

to tego test na VAGu działaja wskazówki lampki itp

obstawiam jakis moduł odpowiadający za światła itp

albo jakis przekażnik albo cos

Posted

no wiec jest diagnoza. Chlopaki w ASO podmienili na probe zegary z innym A4 i wszystko wrocilo do normy. Oznacza to ze moje sa spalone.

A sa spalone bo ktos zrobil zwarcie .. ale juz nie bede w ten temat wnikal.

Dzieki za wszystkie podpowiedzi

Posted

(...) A sa spalone (...)

Da się je reanimować? Pewnie jeszcze tego nie wiadomo .. :(

Posted

probujemy - gosc z ASO zabral je na weekend i moze da rade naprawic[br]Dopisany: 20 Marzec 2009, 19:17_________________________________________________no wiec jest chyba rozwiazanie

Zegary sa sprawne. Cala sytuacje wywolala pamiec ktora sie wysypala przy podpinaniu aku. Teraz trzeba :

a) zczytac pamiec i poszukac bledu

B) jezeli opcja 'a' nie wypali to wgrac soft z innego auta, sciagnac PIN ze sterownika silnika i zegarow, przekodowac immo i 2x kluczyk i bedzie hulac.

prawie dwa tygodnie zajelo mi dojscie do tego. Ogromne podziekowania dla Kobra7 i fachowcow ktorych mi polecil - w 10 min doszli co trzeba zrobic.

Guest dzikidzidz
Posted

Adaho,jak ten akumulator był odpinany, że pamięć wykasowało?

Przecież normalnie odpinając nic się by nie stało-kolejność klem czy co?

Napisz jak wiesz ku przestrodze innych.

Fajnie ,że wiadomo co,czy to był efekt "zwarcia"?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...