grisha_g 0 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Witam. Mam pytanie do Koleżanek i Kolegów starszych stażem w użytkowaniu diesli. Jak często (co ile kilometrów) powinno się wymieniać (wymieniacie): olej, płyny eksploatacyjne (?), rozrząd, filtry??? Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 oj nie chce sie koledze szukac... olej + filtr co 8-15.ooo km w zaleznosci czy miasto czy trasa. pasek, napinacze co 90.oookm, filtr powietrza, paliwa co 60.ooo km plyn hamulcowy co 2 lata plyn chlodzacy co 3 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 oj nie chce sie koledze szukac... olej + filtr co 8-15.ooo km w zaleznosci czy miasto czy trasa. pasek, napinacze co 90.oookm, filtr powietrza, paliwa co 60.ooo km plyn hamulcowy co 2 lata plyn chlodzacy co 3 lata proponuję filtr powietrza wymieniać co każdą wymianę oleju.....zabieg ten lepiej wpływa na turbinę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz 5 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Ja wymieniam Olej + filtry powietrza oleju i pyłkowy co 10 tyś km Filtr paliwa co 20 tyś km wszystkie paski i rolki napinacz co 60 tyś km Filtry firmy MANN paski i rolki tylko ORYGINALNE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 też wymieniam filtry i oleje po 10 tys. km rozrząd i paski co 70 tys. km poza tym przy każdym nowo zakupionym aucie wymieniam olej w skrzyni, ot taki mam kaprys hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 olej 10-15 tys rozrząd pierwszy po 100, następne po 80 tys filtry powietrza , pyłkowe, przy wymianie oleju, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 A co z filtrem paliwa? Musashi napisał że co 60tyś. ale czy to nie za dużo biorąc pod uwagę jakość naszego ON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Ja zmieniam co 30 tys.km właśnie przez jakość naszego paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 A co z filtrem paliwa? Musashi napisał że co 60tyś. ale czy to nie za dużo biorąc pod uwagę jakość naszego ON chyba za duzo 60 tys km jak na filtr paliwa...jakość naszego paliwa jest szokująca i tak samo dostaniesz szoku jak wygląda filtr paliwa po 15 tyś km... jaki syf jest w nim.teraz jak bedę mieniał olej to rowniez filterek powietrza i paliwa.Koszta niewielkie ale zawsze to lepiej dla pracy silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi900819 0 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 U mnie roczny przebieg jest w granicach +/- 20 tys i co roku jest wymiana wszystkich filtrów i płynów. A rozrząd ok 60tys. Wszystko ori a nie jakieś podróby.... i ma się kręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się