Michu82 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z moim AWXem ponieważ bierze mi olej ponad normę i to dużo. Po 200 km trasy z prędkością zgodną z przepisami mam kontrolę na zegarach o niskim stanie i faktycznie taki robi się z full. Poza tym cieknie z uszczelki pokrywy, wywala olej na odme, turbo itp. Pierścienie na tlokach do wymiany, czy jeszcze jakieś inne pomysły - propozycje?
greg2505 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 turbo sprawne ,nie puszcza,zdejmij przewód z icka czy nie ma tam oliwy za dużo,przy takim poborze powinien nie źle dymić
Michu82 Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 Tak dymi przy gazie w podłodze, jest też olej w ic
Michu82 Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 Turbo bylo robione prawie 2 lata temu
greg2505 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 to że było robione nie znaczy ,że jest ok,może warto sprawdzić czy nie puszcza oliwy,możesz sprawdzić ciśnienie na cylindrach i będzie wiadomo czy pierścienie puszczają
Michu82 Opublikowano 11 Października 2019 Autor Opublikowano 11 Października 2019 Turbo jest raczej ok. Minimalny luz wzdłużny. Jakie ciśnienia powinny być na cylindrach? Min i max wartości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się