GRazny 5 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 no to można powiedzieć Panowie że mam teraz BiXenon nowe odbłyśniki + nowe żarniki siedzą i jeszcze nie spaliły przetwornicy... trochę żółtawo ale pewnie kilkadziesiąt godzin zejdzie na dopalenie... PS: Patryk - wyjechałem za Elbląg i jednak trochę obniżyłem lewą... ale jest spora różnica... szkoda że widzi to tylko kierowca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 PS: Patryk - wyjechałem za Elbląg i jednak trochę obniżyłem lewą... ale jest spora różnica... [br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 09:09_________________________________________________Co tak spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 ale perełkę walnąłem http://allegro.pl/item955592840_alternator_valeo_audi_a3_a_3_nowy.html z demontażu są w tych cenach a koleś mi chciał ostatnio w Kwidzynie wcisnąć Valeo po regeneracji za 900zł jakby co to mam swój na sprzedaż... z nowym kołem pasowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 ale perełkę walnąłem http://allegro.pl/item955592840_alternator_valeo_audi_a3_a_3_nowy.html z demontażu są w tych cenach a koleś mi chciał ostatnio w Kwidzynie wcisnąć Valeo po regeneracji za 900zł jakby co to mam swój na sprzedaż... z nowym kołem pasowym A czemu wymieniasz...przecież grało u ciebie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 no niby grało... ale łożyska trzeba by było zmienić... a jak kolega ostatnio zawiózł swój do wymiany łożysk to facet stwierdził że element po którym szorują szczotki (swoją drogą też zjechane na maksa) jest tak wyszorowany że niewiele pociągnie... przebieg 230.000km... i wrócił z jakimś chińczykiem na 2 letniej gwarancji za 300zł a ja z natury wolę chuchać na zimne... tym bardziej że w te wakacje znowu 8.000km się szykuje i średnio byłoby gdybym na południu Francji czy Hiszpanii stanął z zatartymi łożyskami... bez altka się raczej nie pojedzie... PS: wymiana łożysk 150zł z robocizną... szczotek 40zł a tu wsio nowe na kolejne 200.000km i jeszcze swój opchnę :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 No to gratulacje zakupu też bym się nie zastanawiał w takim razie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 powiem Ci że troszkę mnie załamała drobna awaria z poprzednich wakacji... w Luxemburgu stałem i jak szpak w pi.... patrzyłem jak napinacz od wielorowkowego lata jak galareta... tym razem miałem szczęście bo dojechałem na miejsce i Hiszpanie zmienili te koło pasowe alternatora (za 4 x tyle co w Polsce)... Teraz chce sobie jak najwięcej takich minusów pokasować... na spota weź 35zł (przesyłka 12zł) bo mam zamówione już to łożysko do kompresora i gumeczki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 na spota weź 35zł (przesyłka 12zł) bo mam zamówione już to łożysko do kompresora i gumeczki... szybko działasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_spryskiwacze_mgielkowe_czy_sa_w_ogole_dostepne_jakies-t107894.0.html;msg1463593#msg1463593 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Grzesiek mów jaka to robota z wymianą tych gumek w kompresorze bo mam wrażenie że mnie również to dotyczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Grzesiek mów jaka to robota z wymianą tych gumek w kompresorze bo mam wrażenie że mnie również to dotyczy zamówiłem już dwanaście... czytaj wcześniej stronkę jest link do BART-S'a... robota niewielka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Grzesiek mów jaka to robota z wymianą tych gumek w kompresorze bo mam wrażenie że mnie również to dotyczy zamówiłem już dwanaście... czytaj wcześniej stronkę jest link do BART-S'a... robota niewielka... Z tego co tam czytałem opuszcza się kompresor że wisi se on na rurkach i jest dostęp do tych gumek po odkręceniu jakiejś tam osłony...nie trzeba nawet czynnika spuszczać... Grzesiek może jakoś razem byśmy spróbowali podłubać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 ja z moimi gabarytami się za to nie zabieram... mam człowieka niech robi... tylko że wszystko mam na maj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 ja z moimi gabarytami się za to nie zabieram... mam człowieka niech robi... tylko że wszystko mam na maj a no ty to masz tam całość do roboty wiec jak ci przód otworzy to bedzie wszystko jak na dłoni...w sumie racja za jednym zamachem to ogarnie...ja to te gumki to sam chyba wymienię bo z tego co tam czytałem to żadna filozofia mam nadzieję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Dziadek : http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b7_avant_moze_i_b6_wymiana_tylniej_wycieraczki_na_wycieraczke_z_q-t122629.0.html;topicseen[br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 21:28_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/suzuki_hayabusa_gsxr1300_2006r_700km_przebiegu-t122664.0.html wystarczy drobny KIT i 500KM a to dla tych co nie widzieli: Ghost Rider 500Bhp Suzuki Hayabusa Turbo oglądajcie od 1:10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 No ale pasek trzeba zdjąć ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 no ba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 No ale pasek trzeba zdjąć ... No tak, ale przecież to nie problem, u nas luzujesz napinasz i schodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbibi 0 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Co Wy na to ??? wybieramy się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się