adadur 13 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Grzesiek kontrolując VAGiem przestaw ten kąt synchronizacji - grupa 4 pozycja 4 tak aby była na zero - najlepiej bez wahania. Trzeba poluzować 3 śruby na kole zębatym wałka rozrządu i obrucić w prawo - wówczas spalanie spadnie (w lewo spalanie wzrośnie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 obrucić w prawo - wówczas spalanie spadnie (w lewo spalanie wzrośnie). czyli prawo to na plus a lewo na minus... nigdy tego nie mogłem zapamiętać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Grzesiek kontrolując VAGiem przestaw ten kąt synchronizacji - grupa 4 pozycja 4 tak aby była na zero - najlepiej bez wahania. Trzeba poluzować 3 śruby na kole zębatym wałka rozrządu i obrucić w prawo - wówczas spalanie spadnie (w lewo spalanie wzrośnie). oj Adaś chyba naprawdę spał na spocie toć o tym cały spot gadaliśmy jak to zrobić - oprócz tego w którą stronę ale o tym że chcialiśmy klucz od ciebie pamiętasz? jutro się w pracy odezwę jak ci kasę za zabawki dać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbibi 0 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Pany gdzie w Elblągu lub okolicach naprawią FISa z A6-C5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Pany gdzie w Elblągu lub okolicach naprawią FISa z A6-C5 ja bym spróbował na królewieckiej u tego elektryka na przeciwko gastronomika - jak nie u niego to żadnemu partaczowi w Elblągu bym tego nie dawał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Pany gdzie w Elblągu lub okolicach naprawią FISa z A6-C5 ja bym spróbował na królewieckiej u tego elektryka na przeciwko gastronomika - jak nie u niego to żadnemu partaczowi w Elblągu bym tego nie dawał Znając go to napewno nie będzie mu sie chciało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Pany gdzie w Elblągu lub okolicach naprawią FISa z A6-C5 gdzie to Twoje cudo ma wejście OBD bo ostatnio szukałem... przy ręcznym jest tylko dziura kształtowana na OBD2 a złącza nie ma :gwizdanie: a u mnie kąt synchronizacji ustawiony... a jakby ktoś miał problem z tym że nowy alternator słabo ładuje to jest na to wyjaśnienie... w sumie logiczne... szczotki też muszą się dotrzeć... mam teraz ponad 14V a zaczęło od 13,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 a u mnie kąt synchronizacji ustawiony... :cool1 i co teraz jest git? powinno być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 a u mnie kąt synchronizacji ustawiony... :cool1 i co teraz jest git? powinno być no spalanie na postoju przy klimie z 1,4 na 0,8... więc spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Pany gdzie w Elblągu lub okolicach naprawią FISa z A6-C5 Mów co konkretnie bo ostatnio w a3 sąsiadowi pomagałem rozwikłać zagadkę z zegarami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 a u mnie kąt synchronizacji ustawiony... :cool1 i co teraz jest git? powinno być no spalanie na postoju przy klimie z 1,4 na 0,8... więc spoko :oklaski: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 No to dostałem pamiątkę z wyjazdu na urlop ... zapewne z jakiegoś śmietnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 No to dostałem pamiątkę z wyjazdu na urlop ... zapewne z jakiegoś śmietnika ke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 swetfocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 z miejscowości Uniechówek (droga 22) obstawianą przez SM z Debrzna - kolejna maszynka do trzepania kasy, ta sama polityka co w Białym Borze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się