Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o analizę logów 1.8t avj


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam prośba o analizę, tydzień temu zakładałem nową przepływkę ori bosch.

Potraficie ocenić moc auta?

115+118

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

003+020

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

002+033

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

Opublikowano

Okolice 245KM lecz może być przekłamanie

Opublikowano

Turbo od 5tys obr. opada z sił. Obstawiałbym bardziej przedział 220-230KM.

Opublikowano

Czy sama praca turbo, przepływki i mieszanka ok?

Program niby okolice 255-260.

Opublikowano

Masz hybrydę? Idealnie nie jest, turbo nie trzyma górą i mieszanka już trochę na ubogo idzie.

Opublikowano (edytowane)

Tak, jest chybryda od Geremiego, u niego również kapitalny remont.

Program do poprawki?

w sumie jeżdżę na nim od marca..

Edytowane przez Zajkoo
Opublikowano

Sprawdź podstawy jak szczelność dolotu. Tak poza tym to bardzo ładnie wstaje ta hybryda :D

Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał:

Turbo od 5tys obr. opada z sił. Obstawiałbym bardziej przedział 220-230KM.

Ja również. Góra nic nie jest lepiej niż na k03s.

Opublikowano
53 minuty temu, przem8 napisał:

Sprawdź podstawy jak szczelność dolotu. Tak poza tym to bardzo ładnie wstaje ta hybryda :D

Kurde ja nie zauważyłem tej góry, skupiłem się na dole, ba dla mnie tam też jest nie tak, ona dobrze dmuchała już przy 2300.

Ehh najtrudniejsze co może być, sprawdzić szczelność.

Zanim robiłem turbo, to wymianiałem strone gorącą gdzie w ktorej przycinała się klapka, może znowu jest z nią problem?

Tak wiem, że to trochę wróżenie z fusów..

Ostatnie pytanie, czy aktualna mieszanka jest mocno groźna dla silnika?

Opublikowano
1 minutę temu, Zajkoo napisał:

Ostatnie pytanie, czy aktualna mieszanka jest mocno groźna dla silnika?

10% to jeszcze margines prawidłowych korekt więc spokojnie nic mu nie grozi.

Opublikowano

Ale tu nie jest problemem turbo ... gdyby tak bylo to DC n75 by było wywindowane do 95% tam gdzie cisnienie nie osiąga zadanego.... problemem jest soft ktory nie wiedzieć dlaczego nie zwiększa wypełnienia zaworu n75 gdy cisnienie opada ponizej zadanego ........ 

Opublikowano

Witam,

Miałem dzisiaj czas, to nasmarowałem DVke (forge 007 - nie ruszana była ponad rok czasu) i jest poprawa - góra lepiej dmucha, ale doładowanie nadal niestabilne.

Gdzie szukać przyczyny ? wymiana sprężyny w DVce, czy program?

Który parametr mówi o wypełnieniu zaworu N75 ? 

log 115+118 z pierwszego posta

http://vaglogi.pl/log-115_118_80OqJ.html

log 115+118 po czyszczeniu forge

http://vaglogi.pl/log-115_118_Z3CD9b.html

Opublikowano

Już pisałem.... Soft blokuje większe wypełnienie n75. 

Nie jest tak że zawsze n75 będzie rosnąć do 95 procent w przypadku gdy turbo nie doladowywuje. Jest pewna mapa które ustala granice samo regulacji. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...