Quba_88 Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Witam, mam taki problem ze po wymianie wtryskow na 216 ciezko odpala gdzies od +5 stopni w dol ogolnie na zimnym silniku, dawka startowa zostala zwiekszona, kat wtrysku nie mozna ustawic bo czy zimny czy cieply kat jest taki sam czyli 255, a na starych wtryskach tez byl taki kat i zapalal bez niczego a teraz trzeba go przytrzymac na kluczyku by obrocil kilka razy i wtedy zalapie i juz pali za kazdym razem. Jeszcze musze dodac ze pompa gdzies 4 lata temu byla regenerowana i wszystko bylo ok auto palilo, czy ktos moglby mi pomoc co moze byc problemem, bylbym wdzieczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 coś nie halo z nastawnikiem skoro nie mozna korygować kąta wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quba_88 Opublikowano 3 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 A nastawnik nie jest od regulacji dawki paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się